גמר חידון התנ"ך העירוני ברחובות
גמר חידון התנ"ך העירוני ברחובות

גמר חידון התנ"ך העירוני ברחובות: בית הספר שפרינצק במקום הראשון

כמדי שנה נערך ברחובות חידון תנ"ך עירוני הכולל נציגים מ-17 בתי ספר יסודיים ברחבי העיר. במקום הראשון זכה עידו לנדאו משפרינצק, במקום השני יאיר גוטלר מרמון ובמקום השלישי אלעד ביבר מהרצוג

פורסם בתאריך: 18.6.18 09:53

-->

גמר תחרות חידון התנ"ך העירוני של רחובות נערך אתמול (ראשון) בהיכל התרבות בעיר, בהשתתפות 17 בתי ספר יסודיים ממלכתיים. החידון נערך השנה בנושא "בעקבות מנהיגים מקראיים" ובסימן 70 שנה למדינה.

החידון, שנערך ברחובות זו השנה שלישית בתמיכתה של מחלקת החינוך היסודי באגף החינוך בעירייה, מנוהל על ידי בית הספר בן גוריון בראשות המנהלת אורנה בן דוד. בית הספר בן גוריון הוא אשר הוביל את כל התהליך מול יתר בתי הספר ובו גם התנהל חצי הגמר. הפרויקט נערך בשיתוף מרכז תקוותנו, המנוהל על ידי משה ישראלי, מרכז מורשתנו בניהול רועי צדוק, ובסיוע בנות השירות הלאומי של מרכז מורשתנו שסייעו לתלמידים בהליך הלימוד וההכנה לחידון.

את השאלות בחידון כתב נריה פנחס, שמנהל מדי שנה ביום העצמאות את חידון התנ"ך העולמי לנוער מטעם משרד החינוך וחתן התנ"ך בעבר בעצמו. תהליך ההכשרה וההכנה לחידון נערך בתוך בתי הספר בשכבות ה'-ו' והתלמידים השקיעו מאמץ רב, למדו ונבחנו בחצי הגמר. לגמר הגיע נציג מכל בית ספר.

במקום הראשון זכה עידו לנדאו מבית הספר שפרינצק, במקום השני זכה יאיר גוטלר מבית הספר רמון ובמקום השלישי זכה אלעד ביבר מבית הספר הרצוג.

גמר חידון התנ"ך העירוני ברחובות

גמר חידון התנ"ך העירוני ברחובות

אורנה בן דוד, מנהלת בית הספר בן גוריון: "אנו מודים על ההזדמנות שניתנה לבית הספר להוביל את חידון התנ"ך בעיר רחובות. אני רואה חשיבות רבה בלימוד והעמקה בספר הספרים בדרך יצירתית וייחודית של חידון התנ"ך, וגאה בתלמידי העיר על כברת הדרך הארוכה והמשמעותית שעברו בעולם הקסום של שבילי התנ"ך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר