גן ילדים (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

"שנת הלימודים ירדה לטמיון"

הורים לילדי אחד הגנים בשכונת סלע ברחובות טוענים להיעדר טיפול בבעיית אלימות של חלק מילדי הגן

פורסם בתאריך: 1.6.18 07:37

-->

הורים לילדי אחד הגנים בשכונת סלע ברחובות הגיעו ביום ראשון לבניין העירייה, כדי למחות על מספר ילדים שמפריעים לצוות הגננות בעבודתן.

במכתב שהפנו ההורים לעירייה נכתב: "כידוע לכם, מפתיחת שנת הלימודים הנוכחית ישנם ילדים המשבשים את פעילות הגן, לא מאפשרים לצוות הגן לקיים פעילויות עם הילדים וחמור מכך מפעילים כוח ואלימות לכאורה כלפי צוות הגן וילדי הגן. ילדינו לא יצאו לפעילויות מחוץ לגן, לא יצאו לצפות בהצגה בהיכל התרבות, לא יצאו לימי הכנה בבית הספר, לא חוו פעילויות שהגננת נוהגת לקיים ואף לא נעשתה הכנה כנדרש של הילדים העולים לכיתה א’, בשל חוסר יכולת צוות הגן לשבת בנחת עם קבוצת ילדים ספציפית".

במכתבם מפנים ההורים אצבע מאשימה גם כלפי אגף החינוך בעירייה: "מחדלכם באי מציאת פתרון סופי לבעיה שהוצפה בגן מתחילת השנה. כל בוקר שלחנו את ילדינו למקום שאינו בטוח, מקום שבו ילדינו היו עדים למעשי האלימות, ולמעשה כל שנת הלימודים ירדה לטמיון, בפרט בנוגע להכנת הילדים העולים לכיתה א’. האם הגיוני שיום שלם לכ־30 ילדים לא תהיה פעילות מסודרת וכל הצוות יהיו שבויים של מספר בודד של ילדים המפגינים אלימות? אין לנו אלא להצר על מחדלכם ואזלת ידכם בטיפול הבעיה".

ביום ראשון פגשו ההורים בסגן ראש העיר המחזיק בתיק החינוך, זהר בלום, אך לטענתם הם לא קיבלו תשובות מספקות מאחר ובעוד כחודש מסתיימת שנת הלימודים ועד שיימצא פתרון זה כבר לא יהיה רלבנטי.

במכתב ששלחה להורים נאוה ראובן, מפקחת גני הילדים ברחובות מטעם משרד החינוך, נכתב בין היתר: "מתחילת שנת הלימודים צוות הייעוץ וההדרכה מלווה את הגן בהנחייתי ובפיקוחי. מדיניות משרד החינוך מדברת על הכלה וקבלת ילדים שנמצאו מתאימים למסגרת. מתוך הבנת האתגרים צוות הגן תוגבר בגננת נוספת בהיקף של מעל לחצי משרה. כמו כן תוגבר הגן בסייעת נוספת. חשוב להדגיש שעם כל הקשיים הילדים זכו לפעילויות מגוונות ומעשירות".

מהעירייה נמסר: "הנושא מטופל באופן צמוד על ידי הפיקוח מטעם משרד החינוך, וההורים אף עומדים איתו בקשר בנושא. עיריית רחובות העמידה את כל האמצעים לטיפול בנושא, לרבות מימון גננת נוספת בגן וכן סייעת נוספת במשרה מלאה. מפאת צנעת הפרט לא נוכל להוסיף מעבר לכך".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר