נציגי אורט רחובות בטקס קבלת פרס החינוך הארצי
נציגי אורט רחובות בטקס קבלת פרס החינוך הארצי

פרס החינוך הארצי הוענק לקריית החינוך "אורט רחובות"

הקריה זכתה בפרס החינוך הארצי על הובלת תלמידים להישגים גבוהים, חינוך לערכים ומימוש מרבי של תכנית חברתית וערכית למצוינות

פורסם בתאריך: 9.7.17 16:24

-->

הקריה זכתה בפרס החינוך הארצי על הובלת תלמידים להישגים גבוהים, חינוך לערכים ומימוש מרבי של תכנית חברתית וערכית למצוינות

גאווה לעיר רחובות. ביד בן צבי בירושלים התקיים טקס הענקת פרס החינוך הארצי למוסדות חינוך מצטיינים בישראל, ואחד מהמוסדות שזכו בפרס מטעם משרד החינוך על הישגים יוצאי דופן, היא קרית החינוך 'אורט רחובות'. טקס הענקת הפרס התקיים במעמד שר החינוך נפתלי בנט, מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, יו"ר המזכירות הפדגוגית ד"ר משה וינשטוק, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות סמדר קרפובסקי, מנהל המחלקה לחינוך על יסודי אלי לסרי, מנהל 'אורט רחובות' אבי סער ורבים נוספים.

נימוקי הוועדה להענקת הפרס ל'אורט רחובות': "היותה של קרית החינוך בית הפועל מתוך מחויבות אמיתית וכנה להצלחת התלמידים, ועל קבלת אחריות מלאה וכוללת למגוון האוכלוסיות הלומדות בו. התפיסה החינוכית כי כל תלמיד יכול ואף תלמיד לא נשאר מאחור, ועל יישומה של תפיסה זו הלכה למעשה בכינון מגוון מסלולים והתאמתם לכל תלמיד. השאיפה של קרית החינוך לנתק את הקשר בין המצב הסוציואקונומי של התלמידים לבין הישגיהם הלימודיים".

ראש העיר רחמים מלול: "זכייתה של אורט רחובות בפרסי החינוך המחוזי והארצי מהווה גאווה גדולה עבור העיר. אנו מעמידים את תחום החינוך בחזית העשייה, משקיעים בו תקציבים ומשאבים רבים, והנה, ההשקעה הגדולה שלנו, יחד עם השקעתם הגדולה של אנשי הצוות החינוכי, הניבה פירות. תודה רבה למנהל קרית החינוך אבי סער, לצוות החינוכי, להורים וכמובן לתלמידים שבזכותם התאפשר לנו לזכות בפרס החשוב הזה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "הפרס הוא ביטוי להוקרה ולהערכה שרוחשים במשרד החינוך לפועלה של קרית החינוך 'אורט רחובות'. אני יכול להעיד ממקור ראשון שאנשי הצוות החינוכי של הקריה מבצעים עבודה ראויה לשבח במשך כל ימות השנה, תוך כדי בניית תכנית אישית לתלמידים ואמונה אמיתית ביכולותיהם להצליח. יישר כוח לאבי סער ולצוות".

מנהל 'אורט רחובות', אבי סער: "קריית החינוך נבחרה כמצטיינת מתוך אלפי בתי ספר מכל רחבי המדינה. הפרס ניתן לנו על הובלת תלמידים להישגים הגבוהים ביותר, במקצועות הנמצאים בחזית הטכנולוגיה והמדע בישראל, על חינוך לערכים ותכנית חברתית וערכית מצטיינת. אנו מטפחים את תחום הטיפול בפרט, מאמינים בכל תלמיד וביכולותיו, והגישה הזו היא שהובילה את תלמידי בית הספר להישגים לימודיים ולמצוינות ברמות הגבוהות ביותר. ב'אורט רחובות' קיימות מגמות עילית שמובלות על ידי צוות מורים אכפתי, מסור ומקצועי, צוות מורים עם נשמה יתרה שטובת התלמיד תמיד לנגד עיניו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר