תלמידי בית הספר ניצני המדע
תלמידי בית הספר ניצני המדע

שלוש שנים אחרי שהוקם הושלמה בנייתו של בית הספר "ניצני המדע"

ביום שחרור ירושלים חגגו ברחובות את חנוכת בית הספר "ניצני המדע", בסימן 70 שנות עצמאות למדינת ישראל. בית הספר צמח עם השנים ונבנה במספר שלבים. כעת הושלמה בנייתו

פורסם בתאריך: 14.5.18 13:45

-->

בניית בית הספר "ניצני המדע" ברחובות סופסוף הושלמה. שלוש שנים אחרי שהחלה הקמתו בשלבים, נחגגה אתמול (ראשון), יום שחרור ירושלים, חנוכת בית הספר בסימן 70 שנות עצמאות למדינת ישראל. לקראת האירוע לבש בית הספר חג: את פני האורחים וההורים הרבים שהגיעו קידמו דמויות של בן גוריון והרצל, כשברקע תפאורה מרשימה של שערי ירושלים. האורחים ביקרו בגלריית האמנות וצפו בתוצרי התלמידים במרחבי הלמידה. כל העבודות עסקו בנושא מדינת ישראל: "חוקרים את העבר – מוקירים את ההווה וחוזים את העתיד".

בתהלוכה חגיגית צעדו זה אחר זה תלמידי בית הספר כאשר כל הילדים בני אותה שכבה מחופשים לדמויות המתקשרות להישגי המדינה מתחומי המחקר והמצאות הישראליות, כוחות הביטחון, חלוצים והעיר רחובות. לסיום הערב התקיים מופע דגלנות של בוגרי כתה ו' וכל המשתתפים יצאו בריקודי הורה בהנחייתו של אורי זר.

שרה והב, מנהלת מחלקת החינוך היסודי: "בית הספר ניצני המדע אמנם צעיר בשנים, אך כבר בעל הישגים לימודיים ניכרים וזכייה בפרסים ארציים. לא פחות מכך, נהנינו מהאווירה הערכית המיוחדת השורה בבית הספר, אשר מחבק את הילדים ומוצא מקום לכל ילד. כל הכבוד למנהלת דורית נדלר ולצוות המקצועי במקום – מורות וסייעות".

ריקודי הורה בחנוכת בית הספר ניצני המדע

ריקודי הורה בחנוכת בית הספר ניצני המדע

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר