הצטיינות מחוזית למחלקת הנוער ברחובות
הצטיינות מחוזית למחלקת הנוער ברחובות

תעודת הצטיינות מחוזית למחלקת הילדים והנוער ברחובות

הזכייה: בעקבות יצירת מסגרת פעילות תומכת ומכילה לכלל בני הנוער בעיר ועל קידום תכניות חדשניות ופורצות דרך

פורסם בתאריך: 9.7.17 12:54

-->

במועצה האזורית גזר נערך טקס הענקת תעודת הצטיינות מחוזית למחלקת הילדים והנוער בעיריית רחובות, בניהולו של אבי יוספי. ההצטיינות הוענקה על יצירת מסגרת פעילות תומכת ומכילה לכלל בני הנוער בעיר, על קידום תכניות בתחום מנהיגות נוער, ניהול המאפשר צמיחה של הצוות והעצמתו, ועל רוח חדשנית ויצירתית בהטמעת תכניות מינהל חברה ונוער.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל: "ההשקעה העירונית בתחום הילדים והנוער עלתה מאוד, קיימת חשיבה יום יומית והתאמה לילדים ונוער עם דיפרנציאציה לכל סקטור על כל הקשת עם מגוון הצבעים שיש בה. מחלקת הילדים והנוער נערכת ומבצעת שינויים תוך כדי תנועה ובכך מממשת גם את חזון משרד החינוך, אך לא פחות את החזון העירוני".

מנהל מינהל הנוער מחוז מרכז במשרד החינוך, רפי דהן: "ההצטיינות הוענקה על קידום תכניות חדשניות ופורצות דרך, בהן בית הספר למנהיגות נוער, פרלמנט הילדים, בית מדרש לתנועות הנוער, מרכז הכנה לצה"ל, יחידה לקידום נוער, ועוד. מחלקת הילדים והנוער פועלת בכל בתי הספר בשותפות עם המנהלים והרכזים לחינוך חברתי והכנה לצה"ל, המחלקה מפעילה מגוון רחב של תכניות ביניהם תכניות קיץ לנוער ואת "עיר הילדים והנוער" ועוד. בזכות פעילות ענפה זו, המחלקה ומועצת הנוער העירונית משפיעה על תרבות הנוער ברשות. המחלקה מממשת את חזון המינהל- "להרדם עם חלום ולהתעורר עם מטרה". המחלקה משמשת אות, מופת ודוגמא לרשויות אחרות בארץ".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר