כפר הנוער עיינות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
כפר הנוער עיינות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

כפר הנוער עיינות פותח מגמת חקלאות ירוקה

רשויות מקומיות מוזמנות לקחת חלק בפרויקט הביניים והסיום של התלמידים

פורסם בתאריך: 18.6.18 09:00

-->

בימים אלו נפתח מסלול לימודים ייחודי ב'כפר הנוער עיינות' – מגמת אדריכלות ירוקה. במסגרת המגמה יוכשרו בני נוער בגילאי תיכון, כך שישלטו גם בצד התיאורטי וגם בזה הטכני.  מטרת המגמה להכשיר את דור העתיד של האדריכלים בעלי חשיבה ומודעות לעולם הקיימות, כאלו שיבינו את ההשלכות של עשייה אדריכלית על איכות סביבה ושימורה לדורות הבאים.  התלמידים יתמחו  בגישת האדריכלות הירוקה ותכנון אקולוגי, כולל רכישת ידע ייחודי והתנסות מעשית. מסלול הלמידה הינו בגרות מלאה.

דנה אלוני, מנהלת בית הספר בכפר הנוער עיינות: "מסלול האדריכלות בעיינות מוקם בשיתוף SID (המרכז לבניה מתקדמת וירוקה) ויהיה בעל אוריינטציה של אדריכלות מקיימת וחדשנית. הליווי האקדמי של התוכנית יעשה על ידי ד"ר אדריכל נעם אוסטרליץ. מדובר במגמה חדשנית, איכותית ומובילה ללימוד אדריכלות ברמת תיכון ואפשרות להרחבה לי"ג-י"ד. מטרת המגמה להכשיר את התלמידים ולאפשר לבוגריה לעסוק בתחומי העיצוב והאדריכלות, אך בו בזמן להקנות מגוון כישורי חיים הנלמדים הלכה למעשה תוך כדי לימודי אדריכלות, כך שאלו ישרתו אותם בכל מסלול שיבחרו גם אם לא יעסקו באדריכלות כאנשים בוגרים".

למי מיועד המסלול?

"המסלול מיועד לתלמידי תיכון המעוניינים בקריירה אדריכלית ולאלו שנושא הקיימות בוער בהם ויש לכך יתרון גם לקראת שירותם הצבאי: הנדסאי אדריכלות זוכה בשירות צבאי איכותי ובסביבה מקצועית תומכת, תוך צבירת ניסיון מקצועי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר