תלמידי בית הספר בכור לוי
תלמידי בית הספר בכור לוי

מדד מדלן קבע: "בכור לוי" מרחובות הוא בית הספר היסודי המוביל בישראל

בית הספר בכור לוי מרחובות זכה בציון 100 במדד מדלן, ומוביל את רשימת בתי הספר היסודיים בישראל בתוצאות בחינות המיצ"ב. בתי ספר מצטיינים נוספים בעיר המופיעים בצמרת הטבלה

פורסם בתאריך: 7.5.18 15:43

-->

בית הספר "בכור לוי" הוא בית הספר היסודי הטוב בישראל ומוביל את רשימת בתי הספר היסודיים בארץ במדד מדלן שפורסם אתמול (ראשון). מדד מדלן מבוסס על עיבוד בחינות מיצ"בים, אך יש לציין כי הוא אינו מדד רשמי של משרד החינוך.

בתי ספר מצטיינים נוספים בעיר מופיעים בצמרת הטבלה: פרחי המדע שזכה בציון 97, בית הספר על שם אילן רמון שזכה בציון 93, חטיבת דה שליט ב' שזכתה בציון 92, בית הספר השיטה – חטיבה ותיכון – שזכה בציון 90, וכן ישיבת אמי"ת עמיחי שזכתה בציון 90.

נתונים מעניינים נוספים : בבית הספר הממלכתי דתי בנות נועם 96% מהתלמידות דיווחו שטוב להן בבית הספר. בקרית החינוך למדעים אחוז הנושרים נמוך במיוחד ועומד על 0.3% בלבד.

בבית ספר "בכור לוי", שזכה בציון 100 במדד מדלן, פועל מודל פדגוגי ייחודי המושתת על תרבות אקדמית החותרת למיצוי ומצוינות כחלק מייחודיות בית הספר. התלמידים לומדים באקדמיה במודל הלקוח  מהפקולטות השונות, כל תלמידי בית הספר מכיתות א'-ו' נחשפים לתחומי דעת מגוונים ולומדים קורסי חובה ובחירה.

מנהלת ביה"ס בכור לוי, יפית נרבט: "ההישגים במיצ"ב משקפים את תפיסת בית הספר המושתתת על שאיפה להישגים גבוהים, מיצוי ומצוינות, חדשנות, אמונה בתלמידים וציפיות גבוהות, שיתוף ושותפות, למידה חווייתית ומענה לשונות".

על הצלחת הישגי התלמידים אמון הצוות החינוכי- מקצועי, בשותפות ההורים ובליווי הפיקוח ונציגי עיריית רחובות: זוהר בלום סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, ושרה והב – מנהלת המחלקה לחינוך יסודי".

מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן: "למערכת החינוך ברחובות יש במה להתגאות. בתי הספר ברחובות הם מצוינים ומובילים אותם צוותי חינוך מסורים וערכיים. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם משרד החינוך  ועם הצוותים החינוך על מנת להגיע להישגים גבוהים אף יותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. Arik Hendelsman Sadan and Israelimousine Tours and

    כל הכבוד . עיר המדע התרבות הספורט והבילוי . מאז שעברתי לגור בעיר הזו היא קפצה מדרגה . בצינעה . הנכדים שלי לומדים הבכור לוי . שאפו .

  2. אימא לשלוש בנות שלמדו בבכור לוי לפני שנים

    ההצלחה של בכור לוי היא אך ורק הצלחתם של תלמידיו, לא של הצוות החינוכי. התלמידים ברובם הם בני מדענים ועובדי מכון ויצמן למדע, והרמה שלהם בהתאם לכך.
    בעבר נעשו שגיאות גסות על ידי הנהלת בית ספר זה. לדוגמא: תלמידים בכיתה א' לא למדו כלל קרוא וכתוב ולכן היו צריכים מורים פרטיים! זאת משום שהמורה היתה כבר בהריון ועזבה באמצע השנה והמחליפה באה ישר מהסמינר בלי שום ניסיון… המנהלת לא נקפה אצבע. להיפך, היא פיטרה מורות ותיקות וטובות והביאה מורות חסרות ניסיון.

    אולי היום המצב שונה, אבל לא אשכח ולא אפרגן לבית ספר שצריך לתת את כל הקרדיט אך ורק לתלמידים המעולים המגיעים אליו מלכתחילה ולא לעצמו….

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר