שביתה (צילום: זאב שטרן)
צילום אילוסטרציה: זאב שטרן

בית הספר מעלות משולם יושבת מחר

מזג האוויר הסוער שפקד אחר הצהריים את רחובות גרם לנזקים בבית הספר מעלות משולם, ולהצפת מספר כיתות במקום. בתגובה ועד ההורים ויו"ר ההנהגה ההורית בבית הספר, שי ששי, החליטו להשבית מחר את הלימודים

פורסם בתאריך: 25.4.18 22:47

-->

מזג האוויר הסוער שפקד אחר הצהריים (רביעי) את רחובות גרם לנזקים בבית הספר מעלות משולם, ולהצפת מספר כיתות במקום. זאת, בין היתר, בשל הבנייה ותוספת הקומה והכיתות שנבנות בבית הספר לאור הביקוש אליו לקראת שנת הלימודים הבאה.

בעקבות הצפת הכיתות, נפגש הערב יו"ר הסתדרות המורים ברחובות, גבי שמעון, עם מורי בית הספר, שטענו כי הם אינם יכולים ללמד בתנאים הללו. לאור המצב החליטו ועד ההורים ויו"ר ההנהגה ההורית בבית הספר, שי ססי, להשבית מחר (חמישי 26.4) את הלימודים בבית הספר.

בהודעה שהוציא גבי שמעון נמסר: "בעקבות האירועים האחרונים הסתדרות המורים החליטה להשבית מחר (חמישי 26.4) את הלימודים בבית הספר. עיריית רחובות לא הצליחה למצוא פיתרון למצבו הקשה של המבנה ולכן מחר לא יתקיימו לימודים. אני מברך את הנהלת בית הספר ואת צוות המורים על כל החודשים המאתגרים שעברתם ומאחל לכם שבמהרה יימצא פתרון ותשובו ללמד במבנה בטוח מבלי לסכן את חיי התלמידים וחייכם".

מעיריית רחובות נמסר בתגובה: "באגף החינוך עסקו היום במאמצים קדחתניים למצוא מקום לימוד חלופי לאור נזקי מזג האוויר והגשמים העזים. הוכן פתרון לרוב הכיתות, שהיו אמורות ללמוד מחר באמי"ת הלל ואמי"ת עמיחי הסמוכים, ומיעוטן בבית הספר. ראש העיר בא בדברים עם גבי שמעון למניעת השביתה, אולם שמעון החליט להשבית את הלימודים. מחר צפוי הקבלן לצקת את תקרת הקומה השלישית והחדשה של בית הספר, ואנו מקווים כי התלמידים ישובו לשגרת הלימודים ביום שישי".

גבי שמעון

גבי שמעון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    השביתה אינה בגלל נזקי מזג האויר אלא בשל כך שמזה חצי שנה 900 תלמידים לומדים בתוך אתר בנייה שמסכן אותם ולעירייה אין פיתרון חלופי. אי אפשר לטרטר את התלמידים בכל יום לבית ספר אחר או לקרוא להורים להוציאם מוקדם יותר… אי אפשר לקבל על הדעת סיפורי ילדים על תיקרות שנופלות לידם וחפצים עפים מהקירות..

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כשנותנים לאנשי "חלם" אחריות לבנות בי"ס חדש (6 שנים סה"כ) ללא מבט לעתיד עם צפי תלמידים ,אזי מגיעים למצב שצריך לבנות בדחיפות בתוך החורף מבלי לקחת בחשבון את המחיר הכבד שנושאים כל הנמצאים בבית הספר.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר