תלמידי בית הספר אמי"ת המר
תלמידי בית הספר אמי"ת המר

בית הספר המר ברחובות זכה בפרס החינוך הארצי

ראש העיר רחמים מלול: "אנו גאים בעשייה החינוכית והערכית של בית הספר על שם המר ברחובות. ההישג העצום מחזק אותנו להמשיך בהשקעה במערכת החינוך העירונית, שנחשבת לאחת הטובות בישראל"

פורסם בתאריך: 12.4.18 21:02

-->

היום (חמישי) נודע כי מתוך עשרות מוסדות חינוך בכל רחבי הארץ, זכה ביה"ס על שם זבולון המר ברחובות בפרס החינוך הארצי, המוענק על ידי שר החינוך נפתלי בנט. מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבוהב, בישר למנהל בית הספר רפי מיימון על זכייתו של בית הספר בפרס הנחשב.

בשבע השנים האחרונות עבר בית הספר המר מהפך כמעט בכל תחום, הן באקלים הלימודי והן במענה האישי לכל תלמיד. תוצאות השינוי ניכרות היטב באחוזי הזכאות לבגרות, שם נרשמה עלייה מ-45 אחוזים ל-91 אחוזים. במהלך תקופה זו בית הספר התפתח מבית ספר שש שנתי לקרית חינוך שמונה שנתית, הכוללת מכינה קדם צבאית טכנולוגית ומכללה להנדסאים בתחומי האלקטרוניקה, המחשבים והחשמל. בשנה שעברה זכה בית הספר בפרס ארצי של רשת אמי"ת על פיתוח מסלול כיתות קטנות (בתחום החינוך המיוחד). בשנים האחרונות התפתחו מסלולים חדשים נוספים בבית הספר, שבאים לידי ביטוי במגוון מגמות לימוד, וכן בפתיחת כיתת סנהדרין (כיתה ישיבתית שרוב היום עוסקת במקצועות הקודש).

מנהל בית הספר, רפי מיימון, הגיב על הזכייה: "ההישג הגדול שייך לצוות החינוכי ולתלמידים, על ההשקעה והמסירות ועל הנשמה היתירה שפועמת בלב בית הספר בזכותם. לא היינו מגיעים לכך ללא הסיוע הגדול שקיבלנו מעיריית רחובות. אני מבקש להודות לראש העיר רחמים מלול על כל התמיכה והעידוד לאורך כל הדרך, וכן לסגן ראש העיר זוהר בלום אשר צעד איתנו את הדרך עד להשלמת המהפך שעבר בית הספר, וכן למשרד החינוך, לפיקוח ולמנהלת המחוז, עמליה חיימוביץ', וכן לרב גד בר טוב ולרשת אמי"ת והעומד בראש ד"ר אמנון אלדר".

תלמידי בית הספר אמי"ת המר

תלמידי בית הספר אמי"ת המר

ראש העיר רחמים מלול: "אנו גאים בעשייה החינוכית והערכית של בית הספר על שם המר ברחובות. ההישג העצום מחזק אותנו להמשיך בהשקעה במערכת החינוך העירונית, שנחשבת לאחת הטובות בישראל".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "אנו מברכים את צוות בית הספר והתלמידים היקרים על הפרס הנחשב. הפרס האמיתי הוא הלמידה בבית ספר איכותי שעבר מהפך חיובי בכל התחומים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. יואב

    ראש העיר עובד שעות נוספות ובמימון בלתי נגמר על מנת לפרסם את מעשיו בעיר

  2. יחזקאל

    זבולון המר היה שר החינוך הגרוע בתולדות ישראל. משמח לשמוע שיש בית ספר על שמו שמצליח. כל הכבוד על לימודי ההנדסאות. מה שישראל צריכה.

  3. מלאך

    בע"ה מזל טוב רחובות, רק חבל שמורה חדש בארץ ובמיוחד ברחובות מרוויח משכורת רעב כן רעב וגם עושים את מוות למורה בתור מורה חדש, עצוב מאוד, אבל יודע שזה לא משתלם בכלל, אני קצת מכיר סיפורים ממערכת שלא משתלם להיות מורה כיתה חדש ברחובות וגם עם תואר מכובד, חבל מאד

  4. מלאך

    בע"ה מורה חדש מחכה שיגמר חוזה עם משרד חינוך ואז יברח חינוך הוראה, שכר מינימום, 29.88₪ ואין תקן למשרה מלאה, עצוב מאד, עדיף להיות מורה פרטי

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר