תלמידי קציר בפתיחת שנת הלימודים
תלמידי קציר בפתיחת שנת הלימודים

שנת הלימודים ברחובות נפתחה ברגל ימין

בכירי עיריית רחובות ומנהלי האגפים והמחלקות השונים קיימו היום את הסיור המסורתי במספר מוסדות חינוך ותיקים וחדשים לרגל פתיחת שנת הלימודים. בין היתר נערכו סיורים בביה"ס הדרים החדש, בתיכון וחט"ב קציר, בקומפלקס גני החינוך המיוחד "רננים", בביה"ס מעלות משולם, ועוד

פורסם בתאריך: 2.9.18 13:23

-->

ראש עיריית רחובות ובכירי העירייה סיירו הבוקר (ראשון) בגנים ובבתי הספר לרגל פתיחת שנת הלימודים. הפמליה כללה את ראש העיר וסגניו, חברי מועצה, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, מנכ"ל ה.ל.ר ניסים סלמן, מנהלת אגף החינוך והנוער אפרת צוקרמן, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי שרה והב, מנהלת המחלקה לגיל הרך מזל דהן, מנהלת מחלקת החינוך החרדי מיכאל כהן, ומנהלי האגפים השונים בעירייה.

הסיור החל בביה"ס הדרים, במשכנו החדש בשכונת רחובות הצעירה, שם פגשו בנציגות נכבדה של ההורים. בית הספר עבר מקרית משה למבנה חדש ומרווח בן 16 כיתות. ראש העיר התכבד בקביעת מזוזה במבנה החדש.

קבלת הפנים בבית הספר הדרים החדש

 

משם המשיכו לתיכון וחט"ב קציר, שם קיבלו את פניהם מאות תלמידי ביה"ס שהשתתפו בטקס בסדר ובשקט מופתיים. בביה"ס קציר בוצעו שיפוצי קיץ בהיקף של מאות אלפי שקלים במהלך החופש הגדול.

תלמידי קציר בפתיחת שנת הלימודים

תלמידי קציר בפתיחת שנת הלימודים

 

משם המשיכו כולם לקומפלקס החדש והיפהפה של רננים, ובו 10 כיתות של גני החינוך המיוחד. ניכר כי במום השקיעו בכל פרט, לרבות בכיתות הגן הקטנות על מנת שניתן יהיה להעניק לילדים טיפול פרטני ותשומת לב יתירה.

קומפלקס רננים החדש

 

בקומפלקס הגנים החדש ברחוב טשרניחובסקי, שם שוכנים גן ממלכתי וגן ממלכתי דתי האחד בסמוך לשני, התכבד מנכ"ל העירייה דורון מילברג בקביעת מזוזה.

מנכ"ל העירייה דורון מילברג קובע מזוזה בגן חדש

 

הסיור הסתיים בטקס בביה"ס מעלות משולם, אשר בו בירכו ילדי בית הספר את תלמידי כיתות א' החדשים. בביה"ס מעלות משולם נערכו שיפוצי קיץ בשתי הקומות הקיימות וכן נבנתה קומה שלישית כתוספת מבנה לביה"ס, אשר צפויה להיחנך לאחר החגים.

טקס קבלת ילדי כתה א' במעלות משולם

 

ראש העיר רחמים מלול: "סיירתי הבוקר בגנים ובבתי ספר ברחבי העיר ופגשתי תלמידים וצוותים חינוכיים בביה״ס הדרים, במשכנו החדש והמרווח, בתיכון וחט״ב קציר, במבנה החדש והיפהפה של רננים – גני החינוך המיוחד, בגני הילדים החדשים ברחוב טשרניחובסקי, והסיום היה ברוב עם והדר: בית הספר מעלות משולם, אחד הגדולים בישראל, המהווה מקור גאווה לרחובות בהישגיו ובערכים שהוא מקנה לתלמידים. שם השתתפנו בטקס המסורתי של קבלת הפנים החמה לילדי כיתות א'. התרגשתי מאוד היום לפגוש את מיכאל שלי, נכדי, שהתחיל ללמוד שם בכיתה א'. ה.ל.ר בנתה השנה בהיקף של 200 מיליון שקלים. אנחנו עוסקים במספרים ובתכנונים האלה שנים, אבל אין כמו מראה עיניים של בניין קיים שמגשים את ייעודו וקולט את הילדים. חלק מהמאמץ לחינוך טוב יותר מתחיל באכסניה, ואנחנו משקיעים בכך משאבים רבים. חנכנו היום כמה וכמה בניינים כאלה, ועל כך אני מודה לצוותי ה.ל.ר ולמנכ״ל העומד בראשה, ניסים סלמן. חינוך מצוין נשען על מסד חזק, מסד של שותפות עם הורי התלמידים, שיח והקשבה. אני מודה להנהגת ההורים העירונית על העשייה ומאחל לנו עוד הרבה פרויקטים משותפים למען הילדים. תודה מיוחדת לשותפיי, סגני מחזיק תיק החינוך זוהר בלום, ומנכ״ל העירייה דורון מילברג, ולכל מי שעסקו בנושא – מנהלים ועובדים – על המאמצים הגדולים לסיים את שיפוצי הקיץ ובעיקר לעשות ברחובות חינוך טוב יותר, היעד שהצבתי לעצמי עוד בטרם התחלתי לכהן כראש העיר. אני מאחל לכולנו שנה של למידה והנאה, הצלחה ושותפות איתנה למען הילדים והילדות של רחובות".

רחמים מלול ונכדו מיכאל

 

בתוך כך, ב"ערים" פוסם כי הבוקר מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן, טיפלה באופן אישי בפניות הורים ביום הראשון ללימודים.

באגף החינוך בעיריית רחובות רגילים שבפתיחת השנה הורים רבים מגיעים אליהם עם בקשות לשינויים, אלא שהשנה נראה כי ההתנהלות באגף רגועה הרבה יותר מאשר בשנים קודמות. הורים שהגיעו לבניין העירייה הופתעו לקבל שירות ממנהלת האגף עצמה, אפרת צוקרמן, שטיפלה בסבלנות בבקשות השונות. אחת מעובדות האגף סיפרה ל"ערים": "העובדה שאין כאן היום הרבה הורים אומרת את הכל. כולם מקבלים מענה, הסבר ומה שאפשר לעשות אנחנו עושים. אין צעקות כפי שהיה כאן בשנים קודמות. אפילו המאבטח שלנו לא נדרש לעשות סדר כי אין כל כך מה לעשות. הוא רק מסייע לנו לקבל את ההורים לפי התור והנהלת האגף עושה עבודה מדהימה. התוצאות לפניכם".

כ-200 מיליון שקלים הושקעו השנה בבניית מוסדות חינוך ברחבי העיר. בהזמנת עיריית רחובות, החברה לפיתוח רחובות בנתה מוסדות חינוך חדשים והוסיפה כיתות ומבנים למוסדות חינוך קיימים. השקעה זו מתווספת לסך של כ-316 מיליון שקלים עד כה בבניית מוסדות חינוך ברחבי העיר בין השנים 2014-2017.

בשנת הלימודים תשע"ט נפתחו מוסדות חינוך ועשרות כיתות לימוד חדשות שנבנו השנה: 29 כיתות גן חדשות ברחבי העיר, 3 מבנים חדשים ועוד 5 תוספי מבנים וכיתות בבתי ספר ברחבי העיר: תוספת מבנה  6 כיתות בביה"ס ניצני המדע , תוספת מבנה 6  כיתות בתחכמוני , 16 כיתות נוספות בהייטק היי ע"ש רון ארד, תוספת מבנה 6 כיתות בבי"ס רמון, מבנה 15 כיתות חדשות בבי"ס לחינוך מיוחד ברחובות החדשה, בי"ס יסודי חדש ברחובות הצעירה (שלבים א'+ב'), מנהלה ופיתוח, מבנה כיתות חדש בבית יעקב, ותוספת מבנה 6 כיתות בבי"ס נועם בנות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אהר'לה הנדלסמן סדן

    תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה !הושבעתם בזאת לא לתת לילדים/לנכדים שלכם לרכוב/לנהוג בכלי פתוח ללא קסדה ! לא לדיון !

  2. היום ביקרתי בבית ספר ותיק ברחןבות כפי שהוא נראה היום הוא עדיין לא מוכן לקלוט תלמידים וזה בלשון המעטה 88

    0יעיי

  3. אחד שכואב לו

    איזה יופי , הכל ורוד.
    בפועל במקום להוסיף לשני הממד"ים במזרח העיר עוד מבנה ועוד קומה ולפוצץ אותם בילדים (900 ילד במעלות משולם) ולהקטין את המרחב הפתוח בבית הספר מוטב לו היו בונים עוד בית ספר אחד.
    לחינוך הממלכתי צצים בתי ספר כמו פטריות אחרי הגשם אבל בממד"ים דוחסים ילדים כמו סרדינים.
    הציבור החילוני יכול להמשיך להתבכיין שדופקים אותו אבל בפועל מעניין אותי לדעת אם יש ממלכתי אחד שיש בו 38 ילד בכיתה.
    יכול להיות שיש החלטה להבריח את הציבור הדתי לאומי אל מחוץ לעיר כי מעבר לבתי ספר גם את השטח הקטן שהיה לסניף בני עקיבא מסרו ברובו לחרדים והצופים הדתיים זרוקים כבר שנים בתחכמוני בלי מבנה משלהם , אז כל הכבוד לעירייה כי את זה היא בהחלט מצליחה לעשות.

  4. תושב העיר

    את הפארסה שהייתה בתחכמוני ערב פתיחת שנת הלימודים שכל בית הספר מטונף בפסולת בנייה הס מלהזכיר.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר