אפרת צוקרמן מטפלת אישית בפניות הורים ביום הראשון ללימודים
אפרת צוקרמן מטפלת אישית בפניות הורים ביום הראשון ללימודים

מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן, טיפלה באופן אישי בפניות הורים ביום הראשון ללימודים

עובדת באגף החינוך: "הורים שהגיעו לבניין העירייה הופתעו לקבל שירות ממנהלת האגף עצמה. אין צעקות כפי שהיה כאן בשנים קודמות והעובדה שאין כאן היום הרבה הורים אומרת את הכל"

פורסם בתאריך: 2.9.18 12:56

-->

באגף החינוך בעיריית רחובות רגילים שבפתיחת השנה הורים רבים מגיעים אליהם עם בקשות לשינויים, אלא שהשנה נראה כי ההתנהלות באגף רגועה הרבה יותר מאשר בשנים קודמות. הורים שהגיעו לבניין העירייה הופתעו לקבל שירות ממנהלת האגף עצמה, אפרת צוקרמן, שטיפלה בסבלנות בבקשות השונות. אחת מעובדות האגף סיפרה ל"ערים": "העובדה שאין כאן היום הרבה הורים אומרת את הכל. כולם מקבלים מענה, הסבר ומה שאפשר לעשות אנחנו עושים. אין צעקות כפי שהיה כאן בשנים קודמות. אפילו המאבטח שלנו לא נדרש לעשות סדר כי אין כל כך מה לעשות. הוא רק מסייע לנו לקבל את ההורים לפי התור והנהלת האגף עושה עבודה מדהימה. התוצאות לפניכם".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "כל ההורים בעיר קיבלו מענה ראוי, בצורה נעימה ובסבר פנים יפות. מנהלת האגף בעצמה ענתה לחלקם. אני לא חושב שיש עוד רשות שבה מנהלת אגף החינוך תמצא זמן ביום הראשון ללימודים כדי לטפל בהורים שמגיעים אליה. במקומות אחרים העובדים עושים זאת, אבל אצלנו היחס האישי, הכבוד ההדדי והעבודה הקשה הוא מעל לכל דבר. לכן שנת הלימודים נפתחה בצורה חלקה וטובה. בשבוע האחרון בקושי ישנתי, אתמול, במוצאי שבת, סיירתי בגנים, בבתי ספר ובכל מוסדות החינוך שהיו בשיפוצים, וערכתי בדיקות יחד עם מנכ"ל העירייה וצוותי החינוך, כולל עם מנהלת האגף. כפי שהשנה נפתחה בצורה מוצלחת, אני מאחל שכך היא גם תמשיך ותהיה אפילו עוד יותר מוצלחת. השאיפה היא להביא לכמה שיותר הישגים".

זהר בלום (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר