שביתה (צילום: זאב שטרן)
צילום אילוסטרציה: זאב שטרן

השביתה בבית הספר מעלות משולם תימשך גם בשישי

יו"ר הסתדרות המורים ברחובות, גבי שמעון: "קצין הביטחון ביקר אחרי הצהריים במבנה בית הספר ולא אישר את תקינותו". בעירייה מגיבים: "נמצא פתרון אך הוא נדחה על ידי המורים"

פורסם בתאריך: 26.4.18 20:53

-->

כפי שפורסם באתר "ערים", בית הספר מעלות משולם הושבת היום (חמישי), לאחר שנפגע ממזג האוויר הסוער ביום רביעי.

הערב הוציא יו"ר הסתדרות המורים ברחובות, גבי שמעון, הודעה המעדכנת כי גם מחר, יום שישי ה-27.4, לא יתקיימו בבית הספר לימודים.

בהודעתו מסר שמעון: "היום צוות מעלות משולם היקר, קצין הביטחון ביקר אחרי הצהריים במבנה בית הספר ולא אישר את תקינותו. בעקבות ההחלטה שלו הסתדרות המורים החליטה להשבית מחר (יום שישי ה-27.4) את הלימודים בבית הספר. עיריית רחובות עדיין לא הצליחה למצוא פיתרון למצבו הקשה של המבנה. לא נוכל לסכן את צוות המורים והתלמידים ולכן מחר לא יתקיימו לימודים. כולי תקווה שעד יום ראשון יימצא פיתרון הולם".

תגובת העירייה: "עיריית רחובות דאגה לפתרון לימודים באמי"ת הלל ואמי"ת עמיחי הסמוכים, אולם בהסתדרות המורים בחרו להשבית את בית הספר. צר לנו כי בעת כזו, במקום לשלב ידיים ולעבוד יחד למען המשך  הלימודים, בוחרים להשבית את שגרת התלמידים וההורים".

הבוקר הגיעו ראש העיר רחמים מלול, סגנו זהר בלום ומנכ"ל העירייה דורון מילברג לבית הספר מעלות משולם, כדי לפקח מקרוב על הטיפול בו.

רחמים מלול, ראש העיר: ״בית הספר מעלות משולם גדל ואנו פועלים להרחיב אותו ולענות על כל צרכי בית הספר באמצעות בניית קומה שלישית חדשה. אנו מתנצלים בפני ההורים והמורים על הפגיעה בשגרת הלימודים שנגרמה כתוצאה מהבניה בבית הספר ומנזקי מזג האוויר. עשינו הכל בימים האחרונים על מנת לטפל בנזקי הגשמים, ולספק פתרון להמשך למידה בבתי הספר הסמוכים לו. היום נוכחנו מקרוב לראות כי הוא ערוך ומוכן לקבל את התלמידים. אני קורא לכל הצדדים לשוב לשגרת הלימודים ביום ראשון הקרוב. אנו נמשיך ונעשה הכל על מנת לתת את כל הדרוש ללמידה נוחה ומוצלחת בבית הספר מעלות משולם״.

בסיור שערכו השלושה יחד עם יו"ר הנהג המורים בבית הספר, שי ססי, ראו כי עבודות הניקיון בבית הספר הושלמו, המבנה עבר ביקורת חשמל והוא מוכן ללימודים ביום ראשון הקרוב. למקום הובא הבוקר על ידי העירייה רכב טיאוט ושטיפת מים כדי לנקות את רחבת בית הספר.

כמו כן, אחראי הבטיחות של מוסדות החינוך ברחובות אישר הבוקר את אכלוס המבנה, למעט שלוש כיתות שייבדקו שוב במוצאי שבת וצפויות לקבל אישור".

רחמים מלול, זהר בלום ודורון מילברג בסיור במעלות משולם

רחמים מלול, זהר בלום ודורון מילברג בסיור במעלות משולם

 

רכב הטיאוט ברחבת בית הספר מעלות משולם

רכב הטיאוט ברחבת בית הספר מעלות משולם

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר