שחקניות מאמאנט רחובות עם נערות הבית החם
שחקניות מאמאנט רחובות עם נערות הבית החם

שחקניות מאמאנט רחובות ציינו את יום המעשים הטובים באירוע ספורטיבי עם נערות 'הבית החם'

נשות מאמאנט רחובות קיימו אירוע ספורטיבי מיוחד בשיתוף נערות מועדונית 'הבית החם'. אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה ויו"ר הפורום לקידום מעמד האישה: "האירוע היום ביטא יותר מתמיד את האני מאמינה שלנו - נשים למען נשים"

פורסם בתאריך: 2.4.19 07:42

-->

נשות מאמאנט רחובות ארחו אתמול (שני) באולם ברזילי את נערות מועדונית 'הבית החם' בעיר, לציון יום המעשים הטובים באירוע ספורטיבי של אחווה נשית. בין השחקניות נראתה גם אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה, יו"ר הפורום לקידום מעמד האישה, ממקימות קבוצת המאמאנט של 'ניצני המדע', המשחקת כבר 3 שנים ומשמשת כקפטנית.

סיגל לוי, יו"ר מאמאנט רחובות – מפעל שהפך בהובלתה לפורח עם כ-200 אימהות המתאמנות ומשחקות ב-20 קבוצות ברחבי העיר, תיארה את האירוע שיזמה: "התכנסנו השחקניות והנערות באולם ברזילי, שקושט בבלונים ורודים שהצטרפו לחולצות הוורודות שחולקו לכבוד האירוע באדיבות זהר בלום, מחזיק תיק החינוך, ואוה גור. התחלנו בחימום זומבה שהעבירה המדריכה טלי גרינברג, בהמשך הנערות המדהימות ביחד עם שחקניות מאמאנט התאמנו ולמדו את המשחק בניצוחם של המאמנים שרה זיו, רותם אביב ויורם טוליאן, והשיא היה טורניר שבעקבותיו כל הנערות קיבלו מדליות והוכתרו כמנצחות. באירוע המרגש השתתף אלכס ברמכר מאגף הספורט בחברה העירונית, שפועל רבות לקידום ספורט האימהות ברחובות. הודות לעזרתו של ברמכר יש לנו קבוצות מגוונות, ביניהן הדלמטיות לאימהות כבדות שמיעה, מאמאנט גולד לגמלאיות, וגוונים לאימהות לילדים בעלי צרכים מיוחדים".

סיגל לוי, יו"ר מאמאנט רחובות

 

במהלך האירוע ציינה לוי: "כמו בכל שנה ליגת מאמאנט רחובות תורמת לקהילה בפרויקטים שונים, והשנה ב'בית החם'. אני שמחה על שיתוף הפעולה המוצלח עם העו"ס מיכל רוזן מהמחלקה לנוער וצעירים באגף לשירותים חברתיים, ולכל צוות הבית החם שמשמש מסגרת תומכת לנערות מרחובות מכיתה ז' עד י"ב ונותן מענה לימודי, חברתי וטיפולי. בפורים שיתפנו פעולה עם מעגל נשים רחובות ודאגנו לחבילות שי למתגייסות החדשות מ'הבית החם'".

אוה גור: "האירוע היום היה מדהים וביטא יותר מתמיד את האני מאמינה שלנו – נשים למען נשים. בינינו האימהות של מאמאנט בעיר יש המון אמפטיה, אהבה ושיתופיות והיום הייתה לנו הזדמנות נפלאה לחשוף את האחווה הנשית לנערות הבית החם. אני משחקת במאמאנט כבר שנים כי מאמאנט מעניקה לי כל כך הרבה – גם הספורט, גם החברה עם אימהות אחרות והיציאה מהבית, וגם התחרותיות, כי בכל זאת מדובר בספורט, אבל הכל באהבה".

אוה גור


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר