אינגה אברימיאן ז"ל, שנהרגה מפגיעת טיל ברחובות, צילום באדיבות דוברות העירייה
אינגה אברימיאן ז"ל, שנהרגה מפגיעת טיל ברחובות, צילום באדיבות דוברות העירייה

ההרוגה מפגיעת הטיל ברחובות, אינגה אברימיאן ז"ל, תובא למנוחות בגבעת ברנר

אברימיאן ז"ל תובא למנוחות בבית העלמין בגבעת ברנר. ראש העירייה, רחמים מלול: "אנו שולחים את תנחומינו ומשתתפים בצערה הגדול של משפחת אברימיאן ושולחים איחולי החלמה חמים לפצועים"

פורסם בתאריך: 14.5.23 08:38

עדכון אחרון: 15.5.23 08:16

-->

אינגה אברימיאן ז"ל, היא ושבת העיר שנהרגה ביום חמישי בערב לאחר שטיל פגע בדירה בבניין מגורים ברחובות. הלווייתה של אברימיאן ז"ל תתקיים מחר, יום שני, ב-17.30, בבית העלמין בגבעת ברנר.

ראש העירייה רחמים מלול וכל תושבי רחובות שולחים את תנחומיהם למשפחתה של אינגה ז"ל, ומשתתפים בצערה הכבד. צוותי עיריית רחובות מטפלים בארגון ההלוויה.

אינגה אברמיאן ז"ל היא ההרוגה מפגיעת הטיל בבניין ברחובות. שכנה: "היה רעש עצום"

דגלי ישראל נתלו בכניסה לבניין שנפגע מטיל, האזור נסגר לכניסה | צפו בבניין ביום שאחרי

ראש העירייה, רחמים מלול אמר: "אנו שולחים את תנחומינו ומשתתפים בצערה הגדול של משפחת אברימיאן ושולחים איחולי החלמה חמים לפצועים. אנו נקיים הלוויה ממלכתית לאינגה אברימיאן ז"ל ביום שני, וצוותי העירייה כבר עוסקים בהכנות".

 

אתמול, בתום הערכת מצב, הוחלט כי היום יתקיימו לימודים בעיר. מהעירייה נמסר כי בהתאם להמלצת פיקוד העורף עיריית רחובות תפתח את כל מערכת החינוך, הפורמלית והבלתי פורמלית. זאת לרבות מעונות וצהרוני רשת חוויות והחברה העירונית. כמו כן יתקיימו כלל האירועים, החוגים והספריות כרגיל החל מהיום.

לצד הטיפול בבניין שנפגע, מטפלת העירייה גם במבנה סמוך נוסף שנפגע, בו נמצאים מוזיאון השואה והתקומה ומרכז תאיר לנפגעות תקיפה מינית. עבור מרכז תאיר אותר מקום חליפי. מלול אמר: "אנו פועלים להחזרת הבניין לקדמותו עבור דיירי הבניין ככל שניתן מול מס רכוש , ובניין המוזיאון ומרכז תאיר ישופצו בהקדם האפשרי, תוך שאנו מתחילים קודם בשיקום מרכז תאיר לפני המוזיאון, בשל חשיבות פעילותו לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית".

מערכת ערים משתתפת בצערה של משפחת אברימיאן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר