אילוסטרציה סכיןBrianAJackson depositphotos.com
אילוסטרציה סכיןBrianAJackson depositphotos.com

רדפו אחריו לתוך מבנה בית הספר ודקרו אותו: שני בני 17 יואשמו באירוע הדקירה הקשה בתיכון ברחובות

המשטרה פענחה את אירוע הדקירה של נער בתוך תיכון ברחובות. נגד שני החשודים הוגשה הצהרת תובע ובימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום. במשטרה מציינים כי על פי החשד הם קשורים לכנופיית פשע מקומית

פורסם בתאריך: 30.12.22 10:42

-->

היחידה המרכזית במשטרת מחוז מרכז פענחה את ניסיון הרצח לפני כשבועיים של נער בתיכון ברחובות. אתמול (חמישי) הוגשה בהתאם לממצאי החקירה הצהרת תובע נגד שני החשודים בדקירתו, בקרוב יוגש נגדם כתב אישום.

שוטרי תחנת רחובות פתחו בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח למוקד המשטרה על אירוע אלימות בין כתלי בית ספר תיכון בעיר, במסגרתו נדקר בראשו קטין כבן 16 באורח אנוש. בתוך כך, מפקד מחוז המרכז ניצב אבי ביטון הטיל בתום הערכת מצב את החקירה על ימ"ר מרכז, נוכח חומרת העבירה והנסיבות.

אירוע חמור: נער נדקר בתיכון ברחובות ופונה במצב קשה, ארבעה חשודים נעצרו

בעקבות אירוע הדקירה החמור בתיכון ברחובות: סיוע מיוחד לתלמידים שחוו מצוקה רגשית

חוקרי הימ"ר ביצעו פעולות חקירה מואצות, לרבות איסוף אמצעי תיעוד וראיות פורנזיות בזירה ומחוצה לה, וכן שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שחיזקו את התשתית הפלילית כנגד מספר חשודים במעורבות, הקשורים לכנופיית פשיעה מקומית.

 

על פי עדויות וממצאים שנאספו בזירה עולה, כי שני החשודים המרכזיים – תושבי העיר כבני 17, הגיעו אל בית הספר בשעת בוקר באופן מתוזמן, קפצו מעל הגדר ואיתרו את הקורבן בחצר, אולם לאחר שהצליח להימלט מפניהם אל תוך המבנה, רדפו אחריו ודקרו אותו על פי החשד באמצעות סכין מתקפלת בפלג גופו העליון ובראשו ונמלטו מהזירה במונית.

החשודים נעצרו תוך פרק זמן קצר ובתום חקירתם נכלאו, כאשר מעצרם הוארך על ידי בית המשפט בהתאם לצורכי החקירה. היום הוגשה כנגד השניים הצהרת תובע ובימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז מרכז בבית המשפט המחוזי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר