אילוסטרציה סכיןBrianAJackson depositphotos.com
אילוסטרציה סכיןBrianAJackson depositphotos.com

אירוע חמור: נער נדקר בתיכון ברחובות ופונה במצב קשה, ארבעה חשודים נעצרו

הנער בן ה-16 פונה לבית החולים קפלן, משם נמסר כי הוא מורדם ומונשם עם פגיעה קשה. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה ארבע חשודים במעשה, שלושה מהם קטינים

פורסם בתאריך: 13.12.22 11:59

עדכון אחרון: 13.12.22 13:05

-->

עדכון, 15:30 – הנער הנדקר הועבר למרכז שניידר לרפואת ילדים, עם פגיעת ראש כשהוא מורדם ומונשם ומצבו מוגדר קשה. בשעה זו הוא נמצא בחדר הניתוח במרכז שניידר.

עדכון, 13:00 – המשטרה סיימה לפני זמן קצר הערכת מצב מיוחדת בעקבות אירוע דקירה בבית הספר התיכון ברחובות, בראשות מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, יחד עם פיקוד מרחב שפלה והתחנה. לאחר פעולות חקירה וסריקות, נעצרו על ידי המשטרה ארבעה חשודים במעורבות באירוע החמור.  חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית במחוז מרכז. מפקד המחוז נפגש עם מנהל בית הספר תוך שהוא מדגיש בפניו כי האירוע יטופל בחומרה תוך הקצאת כלל משאבי המחוז לחקירה זו.

כאמור חוקרי תחנת המשטרה ברחובות בשיתוף חוקרי הימ"ר ביצעו מגוון פעולות חקירה מואצות ועצרו לחקירה ארבעה מעורבים – שלושה קטינים ובגיר בן כ-18, בחשד למעורבות במעשה. בסיום חקירתם יוחלט לגבי המשך מעצרם .

מוקדם יותר דיווחנו כי נער נדקר בבית ספר תיכון בעיר, הדוקרים נמלטו, המשטרה פתחה בסריקות. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירת אירוע דקירה בבית ספר תיכון ברחובות במהלכו נפצע קטין בן 16 באורח קשה. שוטרי תחנת המשטרה ברחובות פתחו לפני זמן קצר בסריקות עם קבלת דיווח על האירוע החמור. כוחות משטרה בפיקוד מפקד המחוז, ניצב אבי ביטון, בדרכם למקום. מבדיקה ראשונית עולה כי הרקע פלילי. החשודים נמלטו מהמקום, זהותם טרם ידועה והחקירה נמשכת.

אירוע אלימות חמור: בן 18 נדקר ברחוב אילת בחולון ופונה במצב קשה

מדוברות איחוד הצלה מחוז מרכז נמסר: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנער שנפצע קשה במוסד חינוכי בברחובות. יוחנן בסיל, חובש באיחוד הצלה מסר: "מדובר בנער (בן 16) שלדברי חבריו נפצע קשה כתוצאה מאלימות. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע ראשוני ועצירת הדימומים. לאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי קפלן כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה ויציב".

 

 

מהמרכז הרפואי קפלן נמסר: "למרכז הרפואי קפלן הובהל בן 16 מרחובות בעקבות אירוע דקירה. הוא מוגדר במצב קשה, מורדם ומונשם עם פגיעה קשה בראש ודקירות בגפיים. הנער מקבל טיפול מהצוות הרפואי".

מעיריית רחובות נמסר: "עיריית רחובות מזועזעת ורואה בחומרה רבה את האירוע, ותסייע בחקירת המשטרה ככל שנדרש. מינהל החינוך בעירייה יחד עם השירות הפסיכולוגי ומשרד החינוך מעניקים ברגעים אלה סיוע לתלמידים ולצוותים החינוכיים בבית הספר. הלימודים בכל בתי הספר בעיר ייפתחו מחר בשיח על מניעת אלימות ועידוד סובלנות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר