זירת הדקירה ברחובות, צילום משטרת ישראל
זירת הדקירה ברחובות, צילום משטרת ישראל

בעקבות אירוע הדקירה החמור בתיכון ברחובות: סיוע מיוחד לתלמידים שחוו מצוקה רגשית

העירייה הודיעה כי תמשיך ללוות את התלמידים, ההורים והצוותים החינוכיים של בית הספר. נפתח קו פתוח מיוחד, הערב יתקיימו מפגשים מקוונים 

פורסם בתאריך: 14.12.22 10:21

-->

מצבו של הנער שנדקר אתמול (שלישי) בבית ספר תיכון ברחובות ממשיך להיוץ קשה. ממרכז שניידר לרפואת ילדים נמסר הבוקר כי הנער, שנותח אתמול, נמצא כעת ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם. מצבו יציב אך מוסיף להיות קשה.

עיריית רחובות מלווה באמצעות הצוותים המקצועיים את בית הספר התיכון בו נדקר אתמול תלמיד בן 16, המאושפז במצב קשה במרכז שניידר בפתח  תקוה. עם קבלת הדיווח על המקרה אתמול (שלישי) הגיעו צוותי השירות הפסיכולוגי חינוכי של מינהל החינוך למקום כדי לסייע, ללוות ולהעניק טיפול רגשי לתלמידות, התלמידים והצוותים החינוכיים בבית הספר.

אירוע חמור: נער נדקר בתיכון ברחובות ופונה במצב קשה, ארבעה חשודים נעצרו

יום הלימודים נפתח היום (רביעי) בכל בתי הספר בעיר בשיח משותף על מניעת אלימות ועידוד סובלנות. בהנחיית ראש העירייה, רחמים מלול, ממשיכים צוותי מינהל החינוך בעירייה ללוות את התלמידים, ההורים והצוותים החינוכיים ומעניקים להם תמיכה רגשית. במהלך יום אתמול היו הצוותים החינוכיים בבית הספר בקשר רציף עם תלמידות ותלמידי בית הספר כדי לשוחח עימם ולנסות לאתר תלמידים שחוו מצוקה רגשית על מנת שיוכלו לקבל טיפול רגשי מתאים.

 

מינהל החינוך הוציא מכתב להורי תלמידי בית הספר עם עדכון על המקרה וקריאה לשיתוף פעולה מלא בין ההורים למערכת החינוך העירונית שנועד למנוע אלימות במוסדות החינוך בעיר ובכלל. בעקבות המקרה, פתח השירות הפסיכולוגי החינוכי אתמול קו חם לתלמידי בית הספר, ההורים והצוותים החינוכיים כדי לשוחח ולהעניק תמיכה רגשית למי שזקוק/ה לכך. הקו הפתוח זמין מידי יום עד השעה 21:00 עד סוף השבוע וניתן לחייג למוקד 106 ולבקש לשוחח עם פסיכולוג/ית. ניתן ליצור קשר עם המוקד העירוני גם בטל' 08-9392106 וגם בוואטספ 050-8806106.

בנוסף לכך יכנס הערב (רביעי) מינהל החינוך שני מפגשים מקוונים שנועדו לחזק את הצוותים החינוכיים בעיר, אותם יובילו מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום וראש מינהל החינוך אפרת צוקרמן. מפגש ראשון יתקיים עם הצוות החינוכי של בית הספר בו אירע המקרה, ומפגש נוסף יתקיים עם כל מנהלות ומנהלי בתי הספר בעיר רחובות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר