יניב מרקוביץ'
יניב מרקוביץ'

איחוד מפתיע בין צעירי מפלגת הליכוד, מפלגת העבודה ובלתי מפלגתיים ברחובות

נחתם הסכם לשיתוף פעולה בין מפלגת העבודה לבין צעירי מפלגת הליכוד, במסגרתה ירוצו יחדיו בבחירות הקרובות למועצת העיר רחובות תחת השם "לב"

פורסם בתאריך: 21.8.18 21:40

-->

הבחירות המקומיות ברחובות הביאו לאחד המהלכים המפתיעים של השנים האחרונות בפוליטיקה המקומית. הערב (שלישי) נחתם הסכם לשיתוף פעולה בין מפלגת העבודה לבין צעירי מפלגת הליכוד, במסגרתה ירוצו יחדיו בבחירות הקרובות למועצת העיר רחובות תחת השם "לב". בראש הרשימה יעמוד עו"ד יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר בקדנציה האחרונה, ד"ר רוני באום, חברת מועצת העיר, רועי שרעבי, סגן יו"ר ההסתדרות ויו"ר דירקטוריון רשת הקאנטרי, חבר המועצה לשעבר גלעד מזרחי, מזכיר סניף העבודה ויו"ר ועד שכונת אחוזות הנשיא יקי ניסנבאום, ונציגים נוספים.

חבר המועצה אמיר ירון, אשר הודיע בימים האחרונים על פרישתו מהחיים הפוליטיים ושהיה מיוזמי המהלך, מסר כי אין לו ספק שהרשימה החדשה מביאה בשורה חשובה לתושבי העיר והיא תהפוך לרשימה הגדולה ביותר במועצת העיר הקרובה.

לדברי חברי הרשימה, הרשימה החדשה קמה במטרה להיות הקול שמאחד את כלל תושבי העיר, מכל השכונות ומהגזרים, תוך ניתוק זיקה מפלגתית פוליטית כמתבקש בשלטון המקומי. לדבריהם, המטרה של הרשימה היא להוות את הגוש הגדול ביותר במועצת העיר ובאמצעותו להשפיע על סדר היום הציבורי.

הנושאים בהם בחרה רשימת "לב" להתמקד נוגעים בראש ובראשונה לתחום התכנון העירוני, בדגש על הרחבת העיר ותכנית אסטרטגית לשנים הבאות, ההתחדשות העירונית, פיתוח אזורי תעסוקה ומסחר, תשתיות עירונית וכבישים, ופיתוח וסלילה של שבילי אופנים שיביאו להקלה בעומסי התנועה בתוך העיר. נושא נוסף הוא טיפוח חזות העיר והאסתטיקה העירונית, וכן קידום קהילה וחברה דרך תרבות, ספורט ופנאי, תוך שימת דגש על הגיל השלישי ואוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

עו"ד יניב מרקוביץ': "אני מברך על שיתוף הפעולה. השכלנו לשלב כוחות בכדי שנהפוך לרשימה הגדולה במועצת העיר ונוכל לפעול למען תושבי רחובות ולהשפיע על פניה של העיר. האיחוד עם מפלגת שלטון יתרום תרומה אדירה לתושבי העיר ויסייע לקידום פרויקטים. החיבור והתמיכה של שתי המפלגות לא מובנים מאליהם וחוסכים מאתנו קבלת תרומות מגורמים אינטרסנטיים שברור למה הם תורמים. הכל שקוף, ברור ומבוקר ויש רק אינטרס אחד – טובת התושבים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר