רחמים מלול, רועי שרעבי ורמי מדהלה
רחמים מלול, רועי שרעבי ורמי מדהלה

האם הליכוד ברחובות יתפצל לשתי סיעות?

הצעת החוק שמאפשרת הקמת סיעת בת עוררה את הבחירות ברחובות. גורם בליכוד: "מעכשיו בכל שבוע יכולה להיות הפתעה חדשה"

פורסם בתאריך: 1.7.18 07:54

-->

ברוב של 45 מול שלושה מתנגדים, הכנסת אישרה בשני בערב בקריאה שלישית הצעת חוק לפיה חברי סיעה יוכלו להקים רשימת בת תחת סיעת האם. הצעת החוק שיזם חבר הכנסת דודי אמסלם, יושב ראש ועדת הפנים, הצליחה להעיר גם את הבחירות בעיר רחובות, בעיקר בסיעת הליכוד שבה התגלעו באחרונה מחלוקות בין קבוצות בתוך הסיעה. בין היתר, ישנה הקבוצה שבה נמנים ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקומו בנצי שרעבי, יו"ר מרחב הסתדרות העובדים עודד עמרם וחברים נוספים, וקבוצה נוספת שבה נמנים יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, סגן יושב ראש הסתדרות העובדים הארצי רועי שרעבי, חבר המועצה אביב איטח וחברים נוספים.

הצדדים ישבו בחודש שעבר וניסו להגיע לפשרות וסיכומים באשר למיקומים ברשימת הליכוד, אך באותה הפגישה הבהירו אנשי מלול כי אין הם מתכוונים לפנות את מקומם.

גורם בליכוד אמר השבוע: "מי שקידם את המהלך להקמת סיעת בת הוא ככל הנראה רועי שרעבי, שסירבו לשלב אותו ברשימה של מלול ביחד עם אביב איטח. זה נכון שהמערכת המקומית התעוררה ושנפתחו אופציות להקמת רשימת חדשה בשם צעירי הליכוד, אבל עוד יש זמן עד לקבלת החלטה סופית. מעכשיו בכל שבוע יכולה להיות הפתעה חדשה. זו פוליטיקה ואף אחד לא יודע איך הדברים ייגמרו, או שתהיה פשרה או שתוקם רשימה עצמאית שתקבל מימון בחסות החוק החדש".

החוק המדובר תקף גם בסיעות אחרות המתמודדות למועצת העיר, וגורם בסיעת שס"ג רחובות אמר השבוע: "החוק החדש מכניס את כולם לכוננות. שס"ג היא רשימה מאוחדת עם דגל התורה ועכשיו באופן טבעי גם אצלנו החלו הדיבורים על איך תראה הרשימה ומה יהיה אם אלי ישי ייכנס לתמונה. נכון להיום אנחנו מספיק מאוחדים בכדי להתמודד באותה מתכונת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר