מתי פוליקר
מתי פוליקר

מנהלת סמילנסקי ברחובות, מתי פוליקר, מונתה כמפקחת בתי הספר היסודיים בסביבת רחובות

מתי פוליקר, מנהלת בית הספר סמילנסקי ברחובות, התמנתה לתפקיד המפקחת של כל בתי הספר היסודיים בסביבת רחובות. מי שתחליף אותה בתפקידה היא אפרת אלון. זהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "מתי היא ללא ספק מגדלור בכל הקשור לחינוך בעיר רחובות ואין ראויה ממנה לתפקיד המפקחת"

פורסם בתאריך: 3.1.19 13:35

-->

גאווה רחובותית: מתי פוליקר, מנהלת בית ספר סמילנסקי מזה 16 שנה, התמנתה להיות מפקחת כוללת של כל בתי הספר היסודיים בישובים הסמוכים לרחובות – גדרה, גן יבנה, בני עייש, קרית עקרון והמועצה האזורית גזר.

תחת שרביטה של מתי היו בכל שנה כ-370 תלמידים, מתוכם 3 כיתות חינוך מיוחד התנהגותיות רגשיות. מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבוהב, חתם על המינוי לפני מספר ימים ואת מקומה של מתי תפסה אפרת אלון.

זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "מתי היא ללא ספק מגדלור בכל הקשור לחינוך בעיר רחובות ואין ראויה ממנה לתפקיד המפקחת. אני מאחל לה הצלחה רבה ובהזדמנות זו מברך את אפרת אלון על כניסתה לתפקיד במקומה של מתי".

שרה והב, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי: "מתי ראויה ביותר לתפקיד מפקחת בתי ספר, מקצועית מאד ויסודית ועל כך יעידו הישגי בית הספר במחוז, ביניהם פרס החינוך המחוזי. אין לי ספק שהיא תצליח בתפקידה החדש".

מתי פוליקר: "לאחר כ- 16 שנה בבית הספר, החלטתי לצאת לדרך חדשה והתמניתי לתפקיד מפקחת כוללת במחוז. מנהלת בית הספר שנכנסה במקומי היא אפרת אלון, מורה ותיקה בבית הספר שהייתה יד ימיני שנים רבות. אפרת קידמה את הטיפול בפרט, אמירים–מצוינות, קרן קרב ואת כל הקשור לייחודיות בית הספר. אני סמוכה ובטוחה בהצלחתה של אפרת בניהול וקידום בית הספר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר