בית הספר תחכמוני
בית הספר תחכמוני

בלעדי: תלמידות תחכמוני התבקשו שלא לשיר מטעמי דת

המקרה אירע בערב שירי ארץ ישראל שנערך בבית הספר. זוהר בלום: "לא אתן יד לדבר כזה. מי שרוצה בית ספר נפרד שיישלח את ילדיו לבית הספר נועם"

פורסם בתאריך: 1.3.18 07:05

-->

הורים לתלמידי בית הספר תחכמוני ברחובות התלוננו על כך שבנותיהם התבקשו שלא לשיר בערב שירי ארץ ישראל וזאת מטעמי דת, לכאורה, כדי ש"חלילה" הבנים לא ישמעו את קולן.

סגן ראש עיריית רחובות ומחזיק תיק החינוך, ששמע תגובות קשות מצד הורים, תמך בעמדם וציין: "לא אתן יד לדבר כזה. מי שרוצה בית ספר נפרד שיישלח את ילדיו לבית הספר נועם. כשקיבלתי את התלונות על כך ערכתי בירור מול מנהל בית הספר ולא ברור אם זו החלטה שלו או של רב בית הספר. הודעתי לכולם שלא אתן יד לדבר כזה. בית הספר הוא ממלכתי דתי מעורב, לבנים ולבנות, ונמשיך לשמור על האופי שלו בצורה הכי סובלנית, כפי שעשינו כל השנים. מי שרוצה הפרדה יכול לשלוח את בנו או בתו אל בית ספר נועם, או לכל מקום אחר שיש בו הפרדה. בבית הספר תחכמוני זה לא יקרה".

זוהר בלום (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

זוהר בלום (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

גם ועד ההורים התכנס כדי לדון בנושא וביחד החליטו ההורים כי יש למנוע הישנות מקרים דומים, מאחר ובית הספר תחכמוני הינו בית ספר מעורב ואין סיבה להדיר בו את קולן של הנשים.

יושבת ראש ועד ההורים בבית הספר, צופית גולן: "בעקבות הדיון שנוצר הנהגת ההורים התכנסה והוחלט שמה שהיה הוא שיהיה. הכל קרה בעקבות ערב תרבות של בית הספר עם האמן והיוצר יונתן מילר. בערב ניגנו את שירי ארץ ישראל והילדים למדו אותם לפני כן ושרו, ועל כך נוצר הדיון. חשוב לומר שבית הספר ישמור על אופיו המיוחד וישמור על כל גווני הקשת הדתית, כפי שהיה עד כה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חבל שמי שכותב לא טרח לבדוק .וכתב דברי שקר .

  2. יואל

    אז מצד אחד סובלני, אבל מי שלא רוצה לשיר שיעוף לבית ספר השני?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר