גן ילדים (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

צהרון 'גן הפרחים' ברחובות החדשה מעורר מחלוקת בין ההורים לרשת חוויות

אימהות מהצהרון: "שכבות הגיל לא מתאימות ויש ריבוי ילדים. אנחנו מפחדות להשאיר את הילדים שם". רשת חוויות: "הצוותים ערוכים ומוכשרים לתת מענה לכל ילד וילדה, בהתאם לצרכיהם האישיים"

פורסם בתאריך: 11.10.17 08:36

-->

חילוקי דעות קשים בין הורי צהרון גן הפרחים בשכונת רחובות החדשה לבין רשת חוויות שמפעילה את הצהרון. אימהות אומרות: "המצב בלתי נסבל וישנה הזנחה מסוכנת. בצהרון יש 35 ילדים בגילאים 2.9 עד 5.5. אלה שכבות גיל שלא מתאימות בכלל להיות ביחד. בצהרון רק שני אנשי צוות והם לא מגיעים לטפל בילדים הגדולים יותר. כתוצאה מכך הילדים לא מקבלים יחס, נפצעים ובורחים מהצהרון כשפותחים את השער ומגיעים הורים לאסוף את ילדיהם. הצוות באמת עושה כמיטב יכולתו, אבל הוא לא משתלט. אנחנו מפחדות להשאיר את הילדים שם".

אם לילד מהצהרון מסבירה: "הילדים הגדולים ללא פיקוח צמוד אז הם ממציאים לעצמם עיסוקים. לא פעם העיסוקים הללו הם ללכת מכות או לעשות דברים שנגמרים בפציעות. אני כבר מחפשת לילד שלי מסגרת חלופית".

"פנינו אין ספור פעמים ליניב מרקוביץ וצביקה מדהלה מרשת חוויות, ופנינו גם לעירייה", מוסיפות אימהות אחרות. "לא קיבלנו התייחסות רצינית ולא הזמינו אותנו לפגישה".

מרשת חוויות נמסר בתגובה: "לא ידוע לנו על מקרים של פציעות או בריחות, כמתואר בפנייה. רשת חווית מפעילה את צהרוני גני הילדים בעיר במקצועית רבה, כאשר טובת הילדים עומדת לנגד עיניה. בהתאם, בקשת מספר הורים לפיצול הצהרון נבחנה בקפידה. על פי עמדתנו המקצועית, במשך השנים נצבר ניסיון ונצפו תוצאות מוצלחות בהפעלת צהרונים רב גילאים. למסגרת הרב גילאית יתרונות רבים והצוותים ערוכים ומוכשרים לתת מענה לכל ילד וילדה, בהתאם לצרכיהם האישיים. אנו פתוחים תמיד להקשיב וההורים מוזמנים לתאם פגישה עם הצוות בנוגע לכל בקשה ושאלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הורה מודאג

    בושה וחרפה, התנהלות חובבנית…
    פשוט ביזיון..
    אשלח את הילד שלי עם מצלמה ומקלט ואז תקבלו הוכחה כמה אתם מתנהלים כמו בג׳ונגל.
    רק שידור בערוצי הפריים טיים תנער אתכם.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר