גן חסידה
גן חסידה

הורים לילדי גן חסידה מאיימים בשביתה

לינור, מוועד הורי הגן: "סוטים ופדופילים יכולים להסתכל על הילדים, אין יריעה שמכסה את גדר הגן בצורה מספקת". מחזיק תיק החינוך זוהר בלום: " אני מבטיח לעשות כמיטב יכולתי. כבר מחר אני בסיור בגן לראות מה אפשר לשפר ולתקן"

פורסם בתאריך: 17.9.17 18:43

-->

הורים לילדי גן חסידה ברחובות, לגילאי 3-4, מאיימים בשביתה מיד לאחר חג סוכות. לדבריהם, רשימת הליקויים במקום ארוכה וכוללת בין היתר, חול לא נקי, קירות עם עובש והיעדר פרטיות מספקת.

לינור, מוועד הורי הגן: "אם עיריית רחובות חכמים הם יטפלו בליקויים הקשים. סוטים ופדופילים יכולים להסתכל על הילדים, אין יריעה שמכסה את גדר הגן בצורה מספקת, אין מה שמגן על פרטיות הילדים. זה מזעזע. ההורים ילכו בכל הכוח עד לכנסת, עד לתקשורת הארצית ולמחאות והפגנות".

גן חסידה

גן חסידה

 

גן חסידה

גן חסידה

 

היריעה בארגז החול בגן חסידה

היריעה בארגז החול בגן חסידה

 

עוד מוסרים ההורים: "אנו חוששים לביטחונם, לבריאותם ולרווחתם של ילדינו שעומדת בסכנה. אנו דורשים הקפת כל החצר לאלתר בצורה הרמטית ביריעה. אנו עומדים על הוספת חמישה מתקני משחקים לחצר, כי אין מספיק מתקנים. גם חייבים להחליף את החול המזוהם בארגז. אם דרישותינו לא יענו, הילדים לא ילכו לגן לאחר חג סוכות.

זוהר בלום, מחזיק תיק החינוך, בתגובה: "אני מבטיח לעשות כמיטב יכולתי וכבר מחר (שני) אני בסיור בגן לראות מה אפשר לשפר ולתקן. אנחנו מנסים לעזור ולא ללכת עם הראש בקיר. ההורים והילדים חשובים לנו".

ההורים דורשים יריעת ברזנט הרמטית, כדי להימנע ממצב שסוטים יוכלו לתצפת פנימה.

בלום: "הנחיות משרד החינוך לא דורשות זאת, וגם המשטרה לא דורשת יריעה שכזאת. אנו עומדים בכול התקנים. מתוך 360 גנים בעיר יש כ-70 גנים שסגורים הרמטית. בכל זאת, כמו שאמרתי, אני אהיה שם בסיור מחר בכדי לוודא במה מדובר".

האם ארגז החול מסוכן לבריאות הפעוטות?

"שלחתי את הווטרינר העירוני והוא אמר לי שהכול תקין. החול לא מסוכן ולא  מזוהם. סיננו את החול בארגז ואפילו הגננת שלחה מכתב תודה על כך.".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מרים איתנה מכמל

    תמיד הכל בסדר ויש מכתב תודה! אם לא הייתי אזרחית ותיקה, שוב הייתי חושדת בהורים

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר