רחמים מלול בפתיחת שנת הלימודים
רחמים מלול בפתיחת שנת הלימודים

שנת הלימודים נפתחה ברחובות ללא תקלות

כ-37 אלף תלמידים החלו בסוף השבוע שעבר את לימודיהם ברחובות, כאשר ראש העירייה, חברי מועצת העיר ומנהליה ליוו את הילדים וההורים ביום הראשון והמרגש

פורסם בתאריך: 4.9.17 12:06

-->

ב-1 בספטמבר, כמיטב המסורת, נפתחה שנת הלימודים החדשה ברחובות בסיור שנערך בין מוסדות החינוך בעיר בראשותו של ראש העירייה רחמים מלול, חברי מועצת העיר וקברניטי העירייה. הסיור עבר במספר מוקדים, ובין היתר בבית הספר היסודי ויצמן, בבית הספר 'אור לציון' בנות, באשכול הגנים בשכונת 'רחובות המדע' ובבית הספר התיכון 'דה שליט'. במהלך הסיור צפו הנוכחים בשדרוג שעבר בית הספר 'אור לציון' בנות, התקינו מזוזות חדשות בתיכון 'דה שליט' ובאשכול הגנים החדש והמודרני שבשכונת 'רחובות המדע', שוחחו עם התלמידים ועם צוותי החינוך ואיחלו לכולם המון הצלחה בשנת הלימודים תשע"ח.

רחמים מלול מתקין מזוזות בפתיחת שנת הלימודים

רחמים מלול מתקין מזוזות בפתיחת שנת הלימודים

 

רחמים מלול בפתיחת שנת הלימודים

רחמים מלול בפתיחת שנת הלימודים

 

ראש העיר רחמים מלול: "במהלך כל השבועות האחרונים שקדמו לפתיחתה של שנת הלימודים עבדנו בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים בעירייה ובה.ל.ר, החברה לפיתוח רחובות, בכדי לפתוח את שנת הלימודים בצורה המיטבית. ואכן, שנת הלימודים נפתחה כסדרה, בצורה מוצלחת ביותר וללא תקלות. שמחתי מאד לפגוש את התלמידים הנרגשים, בני כל הגילאים, הצעירים ביותר שבניהם שנקלטו לראשונה בגני הילדים, תלמידי כיתות א' שהחלו את דרכם החדשה ותלמידי חטיבות הביניים והתיכונים. אין לי ספק שסיפקנו עבורם את התנאים הטובים ביותר להצלחה. בשנה שעברה חווינו למספר רגעי שיא משמחים, זכינו בפרס החינוך המחוזי, קרית החינוך אורט רחובות זכתה בפרס חינוך ארצי , מוסדות חינוך נוספים זכו בתגמול כספי על הצטיינותם, והיד עוד נטויה. גם השנה נדרשנו להיערך לקליטתם של מאות תלמידים נוספים במערכת החינוך העירונית כפועל יוצא ממעבר של משפחות וזוגות צעירים אל העיר במטרה להקים בה את ביתם, והשקענו סכום של כ-200 מיליון שקלים בהקמת עשרות מבנים חדשים לחינוך בעיר רחובות. שנת לימודים פורייה ומוצלחת".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "מדי שנה כשמגיע היום הראשון לפתיחתה של שנת הלימודים אני מוצא עצמי נרגש מחדש, כאילו אני הוא זה שנכנס לראשונה לגן הילדים, כאילו אני זה שעולה לכיתה א' ומתהלך לראשונה במסדרונות בית הספר, כאילו אני הוא זה שעומד לקראת שנת הלימודים האחרונה שלי במסגרת כיתה י"ב. אני שמח על כך שהצלחנו בכוחות משותפים להכין את מערכת החינוך בצורה הטובה ביותר לקליטה מיטבית של התלמידים ולמען הצלחתם. השקענו המון מחשבה ומשאבים בקידום מערכת התכנית, קלטנו אנשי מקצוע מעולים ואנו מצפים שהשנה הזו תעלה אפילו על קודמתה. אני מברך את אנשי אגף החינוך, ההורים והתלמידים ומאחל לכולם שנת לימודים מוצלחת".

 

רחמים מלול בפתיחת שנת הלימודים

רחמים מלול בפתיחת שנת הלימודים

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר