בתי הספר ברחובות נפתחו הבוקר: גם עמית בן השבע חזר ללימודים

לאחר דחייה חזרו היום תלמידי א'-ג' ו-י"א-י"ב לבתי הספר ברחובות

פורסם בתאריך: 5.5.20 09:54

-->

הבוקר (שלישי) נפתחו בתי הספר ברחובות עם חזרתם של תלמידי כיתות א'-ג' ותלמידי י"א-י"ב ללימודים, בהתאם למתווה משרד החינוך. זאת, לאחר יותר מחודש וחצי של השבתת מוסדות החינוך.

בעיריית רחובות דיווחו על נוכחות של יותר מ-80 אחוז מהתלמידים. ביום הראשון של החזרה ללימודים, המתינו לתלמידים בשערי בתי הספר מעלות משולם ושז"ר ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן ומנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים בעיריית רחובות שרה והב.

בין התלמידים שחזרו גם עמית ברגמן, תלמיד כיתה א' בבית הספר ויצמן, שחגג אתמול יום הולדת שבע. "עמית חיכה לחזרה ללימודים, והוא חשב שכבר ביום ראשון זה יקרה. הוא שמח והתרגש כי חשב שיחגוג את יום ההולדת שלו עם החברים שלו מהכיתה", מספרת אמו ליבי, "אלא שבבוקר יום ראשון הוא קם לבשורה שהחזרה נדחתה ליום שלישי וזה קצת העציב אותו. אבל בסופו של דבר הוא חגג את יום ההולדת עם ברכות של חבריו לכיתה ששלחו לו ברכות בסרטוני וידאו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


על החזרה לשגרה מספרת ליבי: "עמית ישן אתמול בלילה עם הבגדים של בית הספר כדי לא לבזבז זמן בבוקר, ציידנו אותו בקלמר שבתוכו שמנו כפפות, אלכוג'ל, ומסכה ועברנו ביחד על כל הפרטים החשובים שצריך לזכור. הסברנו לו  שאסור לחבק את החברים או לחלוק אוכל ואו חפצים. הוא הקשיב ורק שאל אם הוא יוכל לבחור ליד מי לשבת ומי ילמד אותו השנה משום שמבחינתו זה ממש פתיחת שנת הלימודים".

הבוקר עמית התעורר נרגש. "הוא התארגן במהירות, הוא ממש חיכה לזה", מספרת ליבי, "תרגלנו איתו חבישה והסרה של המסכה לבד, חזרנו על האזהרות ציידנו אותו בציור עם לב וכיתוב ויצאנו לבית הספר, כשהגענו הוא פשוט רץ לתוך בית הספר עם חיוך רחב וזה מבחינתי הדבר הכי חשוב".

לצד השמחה ישנו גם החשש מפני הידבקות בקורונה. "אני נמצאת בקבוצת סיכון והיו חששות רבים לפני החזרה לבית הספר", מספרת ליבי, "אבל בחודשיים האלה עמית שהיה רגיל לבלות עם חברים בכל יום בשעות אחר הצהריים ולהיות מאוד פעיל בבית הספר, גילה רגרסיה במהלך התקופה הזאת והעדפתי שהוא יחזור לשגרה שתחזיר לו את בריאות הנפש על פני הבריאות הגופנית שלי".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר