עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

הבוקר מתפרסמים השיבוצים לחטיבות הביניים הממ"ד ברחובות לשנה הבאה

השיבוץ לתלמידי כיתות ו' בבתי הספר הממלכתיים דתיים ברחובות מפורסם הבוקר. 92 אחוזים שובצו בבתי הספר שאותם בחרו כעדיפות ראשונה בעת הרישום

פורסם בתאריך: 7.4.20 11:22

-->

הבוקר (שלישי) פורסמו השיבוצים למאות תלמידי ותלמידות כיתות ו' שנרשמו לחטיבות הביניים הממלכתיות דתיות בעיר. 92% שובצו בבתי הספר שאותם בחרו כעדיפות ראשונה בעת הרישום. לראשונה, נרשמו גם תלמידי קרית עקרון באתר העירייה ברחובות, וגם הם יקבלו את שיבוצם.

ניתן להגיש ערר בקישור זה בין התאריכים 8.4.20-28.4.20, ובנוסף ניתן לפנות במייל: [email protected].

ראש העיר רחמים מלול: "אנו ממשיכים להיערך לשנת הלימודים הבאה, במקביל להתמודדות עם התקופה המאתגרת. חשוב כי התלמידים וההורים לא יהיו בחוסר ודאות לקראת השנה הבאה".

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "דווקא בתקופה זאת כאשר המדינה כולה עסוקה במשבר נגיף הקורונה, החלטתי יחד עם מנהלת אגף החינוך לפרסם את השיבוצים כדי לאפשר לכם להנות מהרגע המרגש שבו אתם מתבשרים על שיבוצכם לחטיבה. בתי הספר הם מצוינים ואני סמוך ובטוח שכל בחירה שלכם תהיה מצוינת. אני מבקש להודות לאגף החינוך על עבודתם המקצועית על מנת לאפשר למירב התלמידים את בחירתם".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "בתי הספר העל יסודיים הממלכתיים דתיים ברחובות הם בתי ספר מצוינים המציעים סביבה לימודית חווייתית ומאתגרת, צוותי חינוך תומכים ומקצועיים. אני מאחלת בהצלחה לכל התלמידים ומודה לצוות מחלקת בתי הספר העל יסודיים על שיבוץ מושכל ועבודה מקצועית, ולמנהלי בתי הספר על עבודה בשקיפות ובלב חפץ".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר