גלית אהרוני ז"ל (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של גלית אהרוני)
גלית אהרוני ז"ל (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של גלית אהרוני)

הלכה לעולמה מנהלת בן צבי ברחובות, גלית אהרוני, בתום מאבק במחלה קשה

מנהלת בית הספר בן צבי ברחובות, גלית אהרוני, הלכה הבוקר (ראשון) לעולמה בתום מאבק במחלה קשה. אהרוני הייתה מנהלת אהובה ונערצת על ידי התלמידים, ההורים, צוות המורים וכלל אנשי החינוך ברחובות. יהי זכרה ברוך. ההלוויה תצא מבית העלמין ברחובות בשעה 15:30

פורסם בתאריך: 5.1.20 10:27

-->

מנהלת בית הספר בן צבי ברחובות, גלית אהרוני, הלכה הבוקר (ראשון) לעולמה בתום מאבק במחלה קשה. אהרוני הייתה מנהלת אהובה ונערצת על ידי התלמידים, ההורים, צוות המורים וכלל אנשי החינוך ברחובות. יהי זכרה ברוך.

ההלוויה תצא היום (ראשון ה-5.1) מבית העלמין ברחובות בשעה 15:30.

בשבועות האחרונים, בשל המאבק במחלה ואשפוזה של אהרוני, סגנית מנהלת בית הספר רמון, נעמי אביעד, החליפה אותה בתפקידה ומינוי זה הפך לקבוע.

ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקומו זהר בלום וראשי אגף החינוך הספידו הבוקר את אהרוני על לכתה בטרם עת.

ראש העיר רחמים מלול: ״קיבלנו בצער רב את ההודעה הבוקר על גלית ז״ל. גלית היקרה היא אבדה גדולה למערכת החינוך בעיר. ראיתי כיצד ניהלה במסירות, במצוינות ובאהבה גדולה את בית הספר בן צבי והנהיגה אותו להישגים. אנחנו שולחים למשפחתה האישית ולמשפחת בן צבי כולה חיבוק חם והשתתפות גדולה בצערם״.

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: ״ליוויתי את גלית מקרוב בדרכה כמנהלת בית הספר בן צבי וראיתי כיצד היא מנהלת את המורות והמורים, התלמידים וההורים בכשרון ובאכפתיות. גלית הצעידה את בית הספר להישגים גדולים במגוון תחומים. שמחתי לסייע לה ככל שניתן בתחומים פדגוגיים ולוגיסטיים כאחד. גלית תחסר לנו מאוד כמחנכת וכמנהלת אהובה ומוערכת. אני שולח תנחומים כנים למשפחתה בשמי ובשם כל מערכת החינוך״.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך: ״כולנו באגף החינוך משתתפים בצערה של משפחת אהרוני ומשפחת בן צבי על לכתה של גלית ז״ל. מנהלת, מחנכת ומורה יקרה, צנועה ואהובה".

שרה והב, מנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים באגף החינוך: ״גלית אהובה ומיוחדת, כל כך אנושית ומלאת שמחה ואהבה. הכילה כל אחד עם לב ענק וחם. יחידה ומיוחדת. הביאה את בית הספר למקומות נפלאים. אין כמוה. כל כך עצוב וכואב״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר