גן ילדים (צילום אילוסטרציה)
גן ילדים (צילום אילוסטרציה)

סיוט בגן הילדים: הורים השביתו גן בכפר גבירול בשל טענות לאלימות מתמשכת של אחד הילדים

הורים לילדי אחד הגנים בשכונת כפר גבירול ברחובות טוענים כי הם נאלצים להתמודד עם אלימות קשה של אחד הילדים, שכוללת השלכת כיסאות וצעצועים על ילדים אחרים, מכות, זריקת חול, משיכות שיער ועוד. השבוע החליטו להשבית את הגן וציינו: "אנו דורשים להוציא את הילד מהגן למסגרת המתאימה לו. ילדינו אינם הפקר". ממשרד החינוך נמסר כי הם מעורבים בנושא ומטפלים בו

פורסם בתאריך: 5.11.19 08:23

-->

הורים באחד מגני הילדים בשכונת כפר גבירול ברחובות, השביתו אתמול (שני) את הלימודים נוכח אלימות חריגה וחוזרת ונשנית, לדבריהם, של אחד הילדים בגן.

במכתב שנשלח מנציגי ההורים למשרד החינוך ולגורמי החינוך בעיריית רחובות, מפורט בין היתר: "המצב הגרוע בו נתון הגן מוכר וידוע לכלל הגורמים עוד טרם תחילת השנה. זאת נוכח היכרות ההורים את הנפשות הפועלות ואת המקרים שאירועו בגן אחר בשכונה.

"לאחר שאירע מקרה חמור, בו הילד זרק כיסא לעבר מספר ילדים ופגע בפניו של אחד מהם, פניו נחתכו, ירד לו דם ואף נותרה לו צלקת, ההורים החליטו להשבית את הגן ביום 11.10. בעקבות זאת הוחלט על הוספת סייעת נוספת לגן. הגם שיש חמישה אנשי צוות, הם אינם מצליחים למנוע את האלימות החריגה כלפי יתר ילדי הגן. הילד הטיח צעצועים לעבר ילדים שחוזרים הביתה פצועים ופגועים נפשית. בנוסף, הילד זרק על ילדה כמויות של חול ואף הכניסו לפיה. הילדה לא הפסיקה לבכות עד שנלקחה מהגן בשעה 14:00 על ידי צוות צהרון חיצוני שנאלץ לקלח אותה ולהתקשר להוריה שיגיעו לקחת אותה ולהרגיעה. הילד דחף ילד אחר מהגן במדרגות המובילות לחצר ובמזל לא קרה נזק.

"לצערנו, האלימות אינה מפסיקה ובכל יום ממתינים ההורים בתקווה שלא יקבלו שיחה מהגננת אודות נזק לילדיהם. ביום ראשון (3.11) הילד הרביץ לחמישה ילדים, בעט בהם, דחף את אחד מהם ואחרי שזה נפל על הרצפה דרך על ראשו. לילד אחר הרביץ בפניו ומשך את שיערו. הילדים בטראומה קשה, פוחדים ומספרים בכל ערב סיפורים קשים. אנו לא מוכנים עוד ודורשים את הוצאת הילד מהגן למסגרת המתאימה לו. ילדינו אינם הפקר".

אמש (שני) קיימו ההורים ישיבה עם יו"ר ההנהגה העירונית, שלקחה לטיפולה את סוגיית הגן אל מול גורמי העירייה הרלוונטיים במטרה לקבל תשובות על הנעשה עד כה ועל דרכי הפעולה לעתיד. בעקבות כך מסרו ההורים כי "הוחלט להפסיק את השביתה עד לקבלת התשובות ובמידת הצורך נחדש אותה בהמשך".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "משרד החינוך, באמצעות הפיקוח וכן באמצעות אגף החינוך בעירייה, מעורבים בנושא ומטפלים בכך באופן יומיומי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר