סיום קורסי של"ח (צילום: מחוז מרכז במשרד החינוך)
סיום קורסי של"ח (צילום: מחוז מרכז במשרד החינוך)

240 תלמידים מרחובות סיימו בהצלחה את קורסי השל"ח

1,637 תלמידי מחוז מרכז במשרד החינוך סיימו בהצלחה את קורסי השל"ח, בהם 240 תלמידים מרחובות

פורסם בתאריך: 21.7.19 07:34

-->

בימים אלו מסיימים מעל ל-1,500 תלמידי מחוז מרכז במשרד החינוך, ובהם 240 תלמידים מרחובות, את קורסי השל"ח ברמות השונות – קורס מש"צים, קורס מש"צים מתקדמים וקורס סיו"ן.

של"ח (שדה, לאום, חברה וידיעת הארץ) הינו תחום חינוכי-לימודי המרכז את מכלול הפעילות החינוכית להכרת הארץ ואהבת המולדת שמתקיימת בבית הספר. פעולות השדה משולבות עם פעולות בכיתה, כך שחוויות השדה הופכת לחלק מתהליך חינוכי מתמשך במסגרת בית הספר. המטרה היא להביא את התלמידים לידי הכרת הארץ, בדרך שתחזק את אהבת המולדת ותצמיח אזרח ישראלי פעיל ומעורב.

בקורסים השונים לוקחים חלק תלמידי כלל המגזרים במחוז: מבתי ספר ממלכתיים, מהחברה הערבית ומהחמ"ד. מלבד החוויה וההכשרה המעצימה בתחומי ידיעת הארץ ומנהיגות בהם עוסקים הקורסים הם מהווים הזדמנות לבני הנוער להכיר בני נוער אחרים מחברות שונות, ללמוד ולהתחבר לחלקים נוספים בחברה הישראלית.

בטקס מרשים ומרגש ביותר באנדרטת הנח"ל בהשתתפות אלפי הורים ובני משפחה, באירוע של קרוב ל-3,000 אנשים, קיבלו בוגרי הקורס את תעודת המש"צים. בשבועיים של קורס בוגרי כיתות ח', חוו המש"צים קס"ם (קושי, סיבולת מאמץ) ולמדו כי יש בהם כוחות ובכוחם להשפיע ולתת גם לאחרים.

באותו שבוע סיימו גם 560 בוגרי ט' את קורס המש"צים המתקדם. בשנה הבאה יצטרפו הבוגרים להנהגת המש"צים המחוזית, הנהגה שפועלת במהלך השנה ביזמות חברתית ותהווה את שדרת המנהיגות של הקורסים השונים.

השבוע יסיימו 250 בוגרי כיתות י' את קורס סיו"ן (סיור וניווט). בקורס לומדים ומתנסים במיומנויות שונות של התמצאות בשטח. הקורס מאתגר הן בהיבט הפיזי והן בהיבט האישי-חברתי, ומזמן לחניכים התנסות בניהול עצמי, בישול עצמי, לינת שטח ומסלולי ניווט ארוכים ומאתגרים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר