גן נעמי מקבל את פרס משרד החינוך בכנס לסייעות וגננות מהמגזר החרדי
גן נעמי מקבל את פרס משרד החינוך בכנס לסייעות וגננות מהמגזר החרדי

גן נעמי הרחובותי קיבל את פרס החינוך הארצי בטקס מרגש

גן נעמי של רשת 'אגודת ישראל' ברחובות, בניהולה של נעמי יהושע, קיבל את פרס החינוך הארצי ממשרד החינוך בכנס גננות וסייעות מהמגזר החרדי. הגננת נעמי יהושע: "הכלה ושילוב של ילדים מתקשים עם בעיות התנהגות הם לא חינוך מיוחד"

פורסם בתאריך: 11.7.19 18:31

-->

מערכת החינוך ברחובות ממשיכה לקצור פרסים והפעם גם במגזר החרדי, עם זכייתו בפרס החינוך הארצי של 'גן נעמי' בניהולה של נעמי יהושע, מרשת הגנים של אגודת ישראל. הפרס ניתן במסגרת כנס גננות וסייעות מהמגזר החרדי, בהשתתפות מעל ל-150 נשות חינוך מהמגזר ובנוכחות ראש העיר רחמים מלול, שאף העביר מסר בדברים שנשא.

הפרס עצמו ניתן על הישגים חינוכיים ייחודיים, פורצי דרך ויצירת אקלים חינוכי מיטבי, שבו התלמידים מועשרים בפן הלימודי, הרגשי, החברתי והערכי. מנימוקי ועדת הפרס של משרד החינוך: "גן נעמי מתאפיין בפילוסופיית 'הגן העתידי' בשילוב מתווה כישורי חיים בגיל הרך ובהלימה למורשת ותרבות".

ראש העיר רחמים מלול הדגיש במעמד הענקת הפרס את המסר של עבודת צוות: "כולנו כאיש אחד בלב אחד. גננת וסייעות צריכות לעבוד יחד בהרמוניה ולכבד אחת את השנייה. לשתיהן יש תפקיד חשוב ביותר, ולסייעת לא פחות מגננת יש השפעה עתידית על עיצוב האישיות של הילד ואחריות על הפן הרגשי, לא פחות מהלימודי. על כן כשהן ביחד באווירה טובה ופירגון ועשייה, הן מביאות להצלחה".

ראש העיר הוסיף על מנהלת הגן: "הגננת נעמי השכילה לחבר בין הגישות, לחשוב 'מחוץ לקופסא' וליזום רעיונות פורצי דרך של יוזמות חינוכיות מלמדות, מעצימות ונגישות לילדים ולהורים".

עוד הוסיף ראש העיר על החינוך בעיר בכלל: "המצוינות בחינוך בעיר רחובות היא שם דבר והיא חלק בלתי נפרד מכל מסלולי החינוך בעיר".

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "מערכת החינוך בעיר נחשבת לאחת הטובות בארץ כתוצאה מהשקעה רבת שנים. אני מברך על הצטרפות 'גן נעמי' למוסדות החינוך המצטיינים בעיר, שהפכו את מלאכת החינוך לאמנות, ומודה לראש העיר על הובלת מערכת החינוך העירונית למצוינות".

הרב שי קזיוף אמר: "כבוד גדול לקיים ערב הוקרה והערכה. אני מודה מעומק לבי לראש העיר רחמים מלול על העזרה הרבה ולשותפיי הרבים להצלחת הערב".

רייזי קירשנשטיין, מנהלת עמותת חיוך שלו, ממובילות החינוך לצרכים מיוחדים בעיר: "הקריאה לשיתוף פעולה של ראש העיר היא המסר החשוב של הכנס המרגש הזה. רק לפעול ביחד יוביל את הילדים והילדות שאיתנו ואותנו כהורים ומחנכות לעתיד טוב. ראש העיר תומך בחינוך המיוחד באין סוף כוח וסבלנות".

את האירוע חתמה הגננת נעמי יהושע, שלא הסתירה את התרגשותה והציגה בפני הנוכחים את חזונה בכל הקשור להכלה של ילדים מתקשים הלוקים בבעיות התנהגות שונות: "הכלה ושילוב של ילדים מתקשים עם בעיות התנהגות הם לא חינוך מיוחד. הילדים בגן שלנו לומדים את השפה הרגשית, איך להתנהל אחד מול השני, איך להתחבר גם כשיש קונפליקטים והתנהגויות לא ראויות. המיוחד בגן הוא שאנו מלמדות את הילדים איך להרפות. בנינו בגן מרכזי פעילות מגוונים ועיצבנו סביבות למידה מיוחדות, כגון מרכז ספורט, נגרייה, מרכז ארכיאולוגיה, וכל זאת על מנת ליצור לילדים מרחבי עניין ומנוחה".

בטקס נכחו גם חבר המועצה הרב פינחס הומינר, אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך, מיכאל כהן מנהל המחלקה לחינוך חרדי, אסתר גלר מפקחת במשרד החינוך, יעל חריר ממשרד החינוך, אודי קדם מנהל בית הספר להורים, שושנה רובינשטיין מפקחת גני אגודת ישראל, ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר