גן ילדים ברחובות
גן ילדים ברחובות

עיריית רחובות מפרסמת את שיבוצי גני הילדים בגילאי 3 טרום טרום חובה

ביום רביעי בבוקר (19.6) יפורסמו השיבוצים לילדים בגילאי 3 טרום טרום חובה. הורים לילדי שנתון 2016 יוכלו לצפות בשיבוצים באתר האינטרנט העירוני עד יום רביעי ה-26.6 וניתן להגיש ערר על השיבוץ רק בין התאריכים בהם האתר פתוח לצפייה

פורסם בתאריך: 17.6.19 10:20

-->

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער, פותחת לצפייה החל מיום רביעי ה-19.6.19 את אתר השיבוצים לגני ילדים בגילאי 3 (שנתון 2016). זאת לאחר עבודה רבה שנעשתה בהתאם לקריטריונים שפורסמו, ובהם: צורך בצהרון; אזור מגורים/רישום; הרכב קבוצות גיל; איזון בנים בנות; איחוד אחים; סיבות רפואיות מגובות במסמכים; רצף חינוכי.

מזל דהן, מנהלת המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער: "בתהליך השיבוץ עשינו מאמצים רבים כדי להיענות לבקשת ההורים. אנו מדגישים שגני הילדים בעיר מאוישים על ידי צוותים מקצועיים הרואים בעבודתם שליחות ועושים מלאכתם נאמנה".

הורים אשר יהיו מעוניינים להגיש בקשת ערר, יוכלו לעשות זאת החל מיום רביעי ה-19.6.19 ועד יום רביעי ה-26.6.19 באמצעות אתר השיבוצים. ועדת הערר, המורכבת מנציג ציבור, נציג פדגוגי, מנהלת המחלקה לגיל הרך, רכזת רישום, וועדות המפוקחות על ידי מבקר העירייה, תדון בבקשות במהלך חודש יולי.

הקריטריונים שיעמדו בפני ועדת הערר: בקשות על בסיס מקרים רפואיים – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים או לחלופין של אנשי המקצוע הרלוונטיים; בקשות על בסיס מורכבות משפחתית – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים או לחלופין של אנשי מקצוע רלוונטיים; בקשות על בסיס מרחק; בקשות על בסיס חברים. תשובות על הערר יישלחו ישירות להורים באמצעות הדוא"ל, במהלך חודש יולי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאגף החינוך והנוער בדוא"ל: [email protected].


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר