בית הספר הפתוח השיטה (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
בית הספר הפתוח השיטה (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

בבית הספר הפתוח מקווים כי הבינוי מחדש לא יידחה

ועד הורי בית הספר השיטה נמצא בימים אלו בהידברות עם עיריית רחובות בניסיון להסכים על תכנית הבינוי ולהספיק להוציאה אל הפועל עוד הקיץ כמתוכנן. ועד ההורים: "נושאים עיקריים שנדונים הם הקמת מועדון, מעבדה וחללים לימודיים נוספים. לשם כך נדרש מהעירייה להשקיע תקציב נוסף לא קטן, מה שמובן לנו שאינו פשוט"

פורסם בתאריך: 26.5.19 09:03

-->

בית הספר הפתוח השיטה ברחובות עומד בפני בינוי מחדש שאמור להתחיל כבר הקיץ, אלא שמשא ומתן בין ועד ההורים לעירייה מעמיד בסימן שאלה כיצד בדיוק תיראה התכנית והאם אכן יתחילו בבנייה עוד השנה.

בית הספר השיטה שוכן כעת במבנים ישנים והתהליך לקבלת תכנית בנייה מחדש החלה לרקום עור וגידים לפני למעלה משנתיים. הדבר היה כרוך בקבלת אישור תכנית בנייה, אישורי בנייה, אישורי תקציב ועוד, כל זאת תוך כדי שיח מתמשך בין העירייה לוועד ההורים.

מוועד הורי בית ספר השיטה נמסר: "אנחנו נמצאים במשא ומתן פתוח עם הגורמים בעירייה, במטרה להסכים על תכנית בינוי שתתאים לצרכי בית הספר הייחודיים וגם תהיה מקובלת על העירייה. נושאים עיקריים שנדונים הם הקמת מועדון, מעבדה וחללים לימודיים נוספים. לשם כך נדרש מהעירייה להשקיע תקציב נוסף לא קטן, מה שמובן לנו שאינו פשוט. אנו מקווים להגיע להסכמות עד סוף יוני, אחרת לא יהיה בינוי לשנת הלימודים הבאה. בשמחה היינו נשארים עם המבנה שיש, אבל המבנה לא ראוי לילדים, הקירות מתפרקים והוא מסוכן.

"היום יש מגמה בחינוך בארץ ובעולם לכיוון לא קונבנציונלי. בית הספר שלנו הוא פנינה בתחום הזה, נושאים אליו עיניים וישנן רשימות המתנה לכל כיתה מדי שנה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר