ראש העיר רחמים מלול והנהגת ההורים העירונית בישיבת עבודה ראשונה
ראש העיר רחמים מלול והנהגת ההורים העירונית בישיבת עבודה ראשונה

ראש העיר רחמים מלול והנהגת ההורים העירונית קיימו ישיבת עבודה ראשונה

צופית גולן, יו"ר ההנהגה העירונית: "אני מאמינה שמצאנו אוזן קשבת והרבה נכונות לקדם ולסייע, וכמובן שנעקוב אחרי הטיפול בכל הנושאים". ראש העיר מלול: "התחום שזכה לנתח התוספת הנכבד ביותר בתקציב לשנת 2019 הוא תחום החינוך"

פורסם בתאריך: 30.1.19 09:42

-->

השבוע נערכה ישיבת הנהגת ההורים העירונית הראשונה לשנה זו עם ראש העיר רחובות, רחמים מלול, ועם מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק חינוך זהר בלום, מנכ"ל העירייה דורון מילברג ומנהלת מחלקת חינוך בעירייה אפרת צוקרמן. בישיבה נכחו יו"ר הנהגת ההורים העירונית, צופית גולן, מרבית יושבי ראש הנהגות ההורים של בתי הספר בעיר, ונציגי הגנים האזוריים בהנהגה.

ראש העיר פתח את הישיבה וחשף בפני הנהגת ההורים העירונית כי בימים אלה של הכנת תקציב העירייה, התחום שזכה לנתח התוספת הנכבד ביותר הוא תחום החינוך. חברי הנהגת ההורים העלו לדיון נושאים בוערים על הפרק שעלו, בין היתר, מהורים ברחבי העיר בנוגע לתחום החינוך. הנושאים החשובים הוצגו בפני בכירי העירייה, ולאחר דיון משותף נמצאו פתרונות וכל נושא סוכם לשביעות רצון הצדדים.

ראש העיר רחמים מלול והנהגת ההורים העירונית בישיבת עבודה ראשונה

 

בין הנושאים שעלו בישיבה:

קושי בנושא מפרצי חנייה בכניסה לבתי הספר והסיכון הבטיחותי של משמרות הזה"ב: בנושא זה סוכם על סיור מקיף בעיר, קמפיין הסברה עירוני לקידום בטיחות בדרכים בהליכה וחזרה מבית הספר, ושיח משותף עם אגף התנועה, הפיקוח והשיטור העירוני בעירייה.

בחינה ופתרון של בעיות חוזרות בתשתיות מבני החינוך בעיר וכן תחזוקה וניקיון שוטפים של המבנים.

העלאת מודעות בקרב מנהלי בתי הספר לסוגי המכינות / שנות שירות, וכו', וארגון יריד מסגרות המשך לתלמידי שמינית.

חברי ההנהגה ביקשו שתוכנית של הרלב"ד (אשר קיימת במספר תיכונים) לקידום נהיגה בטוחה וחשיפה של הנוער להשפעת השכרות על נהיגה, תיכנס לכלל התיכונים בעיר.

פעילויות חסד: הגברת שיתוף הפעולה עם בתי הספר ופעילות כלל עירונית למען תרומה לקהילה.

צופית גולן, יו"ר ההנהגה העירונית: "ההנהגה ההורית העירונית מודה לראש העיר ולמחזיק תיק החינוך על שיתוף הפעולה לאורך השנים, ההקשבה לרחשי לבנו ולצרכי תלמידי העיר, ועל הפתרונות היצירתיים שהוצעו וגם על אלה שנמשיך לעבוד עליהם יחד. אני מודה לכל חברי ההנהגה שלקחו חלק בישיבה, ולכל הוועדות בהנהגה שעמלו להיערך לה. אני מאמינה שמצאנו אוזן קשבת והרבה נכונות לקדם ולסייע, וכמובן שנעקוב אחרי הטיפול בכל הנושאים".

ראש העיר רחמים מלול: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם הנהגת ההורים העירונית ואנו מברכים על מעורבות הורים בנעשה במוסדות החינוך. עשייה משותפת מביאה תמיד לתוצאות טובות יותר".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "אנו מקיימים שיח פורה ומתמשך עם ההורים בעיר באמצעות הנהגת ההורים העירונית. הילדים הם בראש סדרי העדיפויות של כולנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר