מונית (צילום אילוסטרציה: עזרא לוי)
צילום אילוסטרציה: עזרא לוי

העד ברח מבית המשפט. נהג המונית מרחובות שהואשם בהתנהגות בלתי הולמת כלפי נוסעיו זוכה

משרד התחבורה הגיש כתב אישום נגד נהג מונית מרחובות, על התנהגות בלתי הולמת כלפי נוסעיו. במהלך המשפט עלו סתירות בעדותו של הנוסע, שעזב את בית המשפט ולא חזר לדיון, ועל כן זוכה הנהג. עורך דינו אביחי חג'בי: "העד הוכיח כי לשקר יש רגליים והוא יודע לברוח איתן מבית המשפט"

פורסם בתאריך: 9.1.19 07:26

-->

משרד התחבורה הגיש כתב אישום נגד נהג מונית מרחובות, על התנהגות בלתי הולמת כלפי נוסעיו. על פי כתב האישום, המקרה אירע בנסיעה במסלול המוזל מנתב"ג לתל אביב. לטענת זוג הקשישים שעלו על המונית, במהלך הנסיעה החל הנהג לצעוק עליהם ואמר: "בגלל אנשים כמוכם שונאים ישראלים", וציין שלא שווה לו לקום בלילה בשביל 130 שקלים.

במהלך המשפט שהתקיים בבית המשפט לענייני תעבורה בפתח תקווה, עורך דינו של הנהג, עו"ד אביחי חג'בי, חקר את המתלונן וגילה סתירות רבות בעדותו, בין היתר לגבי השעה שבה נטען כי עלו על המונית, כאשר הדבר אומת על ידי הוצאת החשבונית והשעה שחתומה עליה.

לאחר החקירה הנגדית חזרו הצדדים אל אולם הדיונים, אך למרבה ההפתעה המתלונן עצמו עזב את המקום ולא המתין להמשך הדיון, ככל הנראה מאחר שהבין כי עדותו ותלונתו נמצאים בספק גדול.

עו"ד חג'בי פנה לשופטת ואמר: "התנהגות של העד מעידה בעצמה על חוסר ענין בכל הנוגע להתנהלות בתיק זה. לא יתכן כי אני מרגיש שאני עובד אצל העדים. כאשר עד מתחיל חקירה הוא צריך להמתין להמשך".

גם בעיני השופטת רות וקסמן הדבר לא נראה כשורה והיא קבעה לזכות את נהג המונית הנאשם. בהחלטתה ציינה וקסמן: "אין עד מעמיד את בית משפט בפני עובדה מוגמרת ללא קבלת רשות. יכול היה העד להיכנס לאולם ולהגיד כי אינו מסוגל להמתין יותר, אך הוא בחר ללכת על דעת עצמו מבלי לקבל רשות. לא ברור לי מדוע אשתו לא נשארה להעיד. נוכח דחיות הדיון שלא ברשות, אני קובעת הוצאות בסך 1,000 שקלים לטובת אוצר המדינה ואלף שקלים לטובת הנאשם".

נהג המונית עצמו אמר ל"ערים": "אספתי זוג כבני 70 מנתב"ג לתל אביב. הגענו לאזור המרכז ואז זרקתי להם באוויר שאם הייתי שם מונה העלות הייתה תוספת של כ-50 שקלים. אז הם התלוננו עלי שדרשתי תוספת ועוד טענו שהתנהגתי אליהם לא יפה ושלא רציתי לתת להם קבלה. שקרים מפה ועד להודעה חדשה. יש לי הוכחות על הכל. הם קיבלו קבלה והוכחתי שאני דובר אמת. בתור נהג מונית הרגשתי עוול גדול. זו הרגשה לא נעימה של סתימת פיות. במשרד התחבורה עצמו הם מודים שלקחתי פחות ממה שהייתי צריך, וזה עוד אחרי הוזלה של 12 אחוז. כשהגעתי לבית המשפט הרגשתי שהכל זה כסף, זה מה שהם רצו, שאודה על דבר שלא עשיתי בכלל. למרות שסגרו לי את התיק וזיכו אותי אני מרגיש רע עם הסיפור הזה".

עו"ד אביחי חג'בי מסר בתגובה: "מסתבר כי בתיק הזה העד הוכיח כי לשקר יש רגליים והוא יודע לברוח איתן מבית המשפט".

עורך הדין אביחי חג'בי

עורך הדין אביחי חג'בי


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר