חדר הבריחה באמית עמיחי
חדר הבריחה באמית עמיחי

תלמידי רחובות בורחים ממשרד ראש הממשלה

לרגל חגיגות 70 שנה למדינה בנו תלמידי ישיבת אמי"ת עמיחי ברחובות חדר בריחה מיוחד במינו - משרד ראש הממשלה

פורסם בתאריך: 25.4.18 11:06

-->

לרגל חגיגות 70 שנה למדינה בנו תלמידי ישיבת אמי"ת עמיחי ברחובות חדר בריחה מיוחד במינו – משרד ראש הממשלה. בחדר הבריחה, אותו הגה ויזם המחנך הרב מאיר מימון, יכולים תלמידי בית החינוך ואורחים מבתי ספר אחרים ללמוד על תולדות המדינה.

התלמידים תכננו וניסחו את התעלומה, הכינו את המשימות והחידות ובנו את החדר מבחינה פיזית. על פי "סיפור החדר" ,טיוטא אחרונה של מגילת העצמאות מוחבאת במשרד ראש הממשלה עוד מימי בן גוריון. על המשתתפים למצוא את הטיוטא ולהביא אותה לראש הממשלה הנוכחי לפני נאומו החגיגי לרגל 70 שנה להקמתה של המדינה. את המגילה ימצאו המשתתפים על ידי פתרון שבע חידות המתמקדות כל אחת בעשור אחר בתולדות המדינה.

חדר הבריחה באמית עמיחי

חדר הבריחה באמית עמיחי

הרב מאיר מימון: "העבודה על הפרוייקט היתה חווייה מדהימה של יצירה ועשייה, התנדבות וכשרון, השקעה ועבודת צוות מאומצת. נדהמתי לגלות בתלמידים כשרונות וכוחות שלא הכרתי, אשר באו לידי ביטוי דווקא בדרכי למידה לא שגרתיות".

עידו נודלמן, אחד התלמידים השותפים בפרויקט: "היה מלהיב לעבוד כצוות. כל אחד הציע רעיונות, שיתפנו פעולה, כל אחד תרם את חלקו ועל הדרך גם למדנו".

הרב שמעון שושן, ראש הישיבה: "אני גאה בתלמידים ובמחנך שלהם על היוזמה והיצירתיות שהעניקו לכולנו חויית למידה ומשחק יוצאת דופן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר