קייטנת חוויות קרית משה
קייטנת חוויות קרית משה

הקייטנה הגדולה והארוכה בארץ – בחוויות קרית משה 

1,000 קייטנים נהנים מ-27 ימי פעילות מלאים

פורסם בתאריך: 3.7.17 12:08

-->

ביום א' השבוע נפתחה קייטנת 'חוויית מסע בזמן' במתנ"ס קרית משה, קייטנה שתימשך 27 ימים עם מספר שיא של 1,000 משתתפים. הקייטנה מיועדת לילדי גנים עד כיתות ו', כולל מסלול ייחודי לעולים לכיתה א'.

בחוויית קרית משה פועלת תוכנית ייחודית ברמה הארצית. קייטנת החופש הגדול משולבת עם קייטנת התוכן של המתנ״ס, בשיתוף הצוות החינוכי של בית הספר הדרים ואגף גנים של עיריית רחובות. בכך נהנים המשתתפים מפעילות איכותית בשילוב החינוך הבלתי פורמאלי והחינוך הפורמלי ויוצרים תמהיל מושלם עבור הנרשמים. בשל הצלחת התוכנית, במשרד החינוך מתכוונים להעתיק את הפעילות לעוד ערים.

בשל גודלה של הקייטנה, המתנ״ס מקיים אותה במספר מוקדים, ובהם בית הספר הדרים, מתחם המתנ״ס ואשכולות גני הילדים בשכונה. בין היתר, הקייטנים נהנים משלל אטרקציות ופעילויות המותאמות לכל שכבת גיל באופן ייחודי, כגון ימי בריכה, ימי מדע ואיכות הסביבה, טיולים למכון דוידסון במכון ויצמן, לסופרלנד, ללונה פארק ועוד עשרות פעילויות.

מנהל חוויות קרית משה גולן ביטון: ״ראשית, אני מודה לראש העיר רחמים מלול וליו"ר חוויות יניב מרקוביץ', על התמיכה הגדולה  בפעילות הקייטנה הייחודית לרווחת מאות המשתתפים. תודה גדולה מגיעה גם לצוות המתנ״ס על ההשקעה להצלחת הפעילות, וכמובן ל-1,000 לקוחות המתנ״ס שמדי שנה מאפשרים לנו להעביר פעילות קיץ מיוחדת וייחודית ליקרים להם מכל. כמנהל המתנ״ס, ביחד עם הצוות שלי ובשיתוף תושבים ותיקים לצד חדשים, חלמנו ושאפנו להציב את קרית משה בחזית העשייה כמובילה בתחום התרבות והפנאי. לשמחתי, האמון של כ-1,000 נרשמים הוא החותם למהפכה החיובית בשכונה״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר