מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל (צילום: דוברות הדואר)
מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל (צילום: דוברות הדואר)

תושבי רחובות – בחברת הדואר מבטיחים שהחבילות מחגי הקניות כבר בדרך אליכם

בדואר ישראל מסכמים את תקופת חגי הקניות הבינלאומיים בשיא בהזמנת חבילות מחו"ל, עם כ-15 מיליון חבילות שהוזמנו בתוך חודשיים. אנג'ליקה דוידזון, דוורית ברחובות מזה 20 שנה: "פעם עיקר העבודה היה חלוקת מכתבים. היום תושבי רחובות אוהבים להזמין הרבה חבילות מחו"ל. אני מאוד אוהבת את העבודה הזאת ותמיד מתקבלת באהבה ובחיוכים על ידי הלקוחות"

פורסם בתאריך: 2.1.19 10:16

-->

קרוב ל-64 מיליון חבילות נמסרו בשנת 2018. כך מדווחת חברת דואר ישראל. עם ישראל אוהב לקנות ברשת וזו כבר מזמן לא רק נחלת הצעירים. כולם קונים ברשת: בני נוער, צעירים, מבוגרים, חילוניים וחרדיים.

דואר ישראל הוא שחקן משמעותי בתחום הסחר המקוון והכמויות הולכות וגדלות מדי שנה. בשנת 2017, לשם השוואה, מסרה החברה כ-61 מיליון חבילות שהוזמנו מאתרי הסחר המקוון בחו"ל.

כעת אנחנו אחרי תקופת חגי הקניות הבינלאומיים בחודשים נובמבר דצמבר, שכוללים את "יום הרווקים הסיני", ה"בלאק פריידי" וה"סייבר מאנדיי", שהיוו את תקופת השיא בהזמנת חבילות מחו"ל, שהסתכמה בכ-15 מיליון חבילות שהוזמנו בתוך חודשיים.

מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל (צילום: דוברות הדואר)

מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל (צילום: דוברות הדואר)

 

ברחובות נרשמו בשנים האחרונות המון תלונות על סניפי דואר שנסגרים, על חבילות שכלל אינן מגיעות ליעדן וגם על קושי בקבלת חבילות שכן מגיעות לארץ, מכיוון שנקודות המסירה מוקמו בתחנות דלק ובמקומות שונים ומשונים אחרים.

על כך אומרים בחברת דואר ישראל: "חברת דואר ישראל מפעילה למעלה מ-1,200 נקודות למסירת חבילות ברחבי הארץ, כדי לאפשר ללקוחותיה לקבל את החבילות במקומות שקרובים לבתיהם ובשעות פעילות ממושכות. כיום רוב הלקוחות מקבלים מסרונים על הגעת החבילות, ורבים מהם מגיעים לקחת אותה באותו יום. כאשר מדובר בחבילות קטנות שנכנסות לתיבת הדואר, מי שמביא אותן עד הבית הם הדוורים. בימים אלו עושות את דרכן לבתי הנמענים מיליוני חבילות בתיקי הדוורים".

אחת הנשים המופקדות על חלוקת החבילות המגיעות מחו"ל היא אנג'ליקה דוידזון, בת 50, אם לשני ילדים המתגוררת ברחובות ועובדת בדואר ישראל 20 שנה.

אנג'ליקה מספרת על עבודתה כדוורית ברחובות, שהשתנתה מאוד בשנים האחרונות: "אם פעם עיקר העבודה היה חלוקת מכתבים, כיום מרבית הציבור אינו שולח מכתבים ובעיקר מקבל מכתבים מחברות וארגונים כמו בנקים, חברות סלולר, ביטוח, ועוד. רוב הלקוחות אינם מצפים בהתרגשות לקבל את המכתבים האלה, למעט בתקופת החגים – אז עדיין ישנם אנשים שמקפידים לשלוח ברכות שנה טובה ולרגש את קרוביהם".

עכשיו הציפייה השתנתה ובמקום מכתבים אנשים מחכים לחבילות שהזמינו מחו"ל.

"נכון, וברחובות מזמינים הרבה מאוד חבילות ואני רואה את הציפייה שלהם לקבל את החבילות".

זה הפך את העבודה לקשה יותר?

"זו אמנן עבודה קשה, אך הסיפוק עצום. בימים אלו אני מחלקת המון חבילות שהוזמנו בחגי הקניות וזו ממש חגיגה לעיניים. אני אוהבת לעבוד בשטח ולפגוש הרבה אנשים ותמיד מתקבלת באהבה ובחיוכים על ידי הלקוחות. אני מאוד אוהבת את העבודה הזאת".

אנג'ליקה דוידזון


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר