סניף הדואר המרכזי ברחובות (צילום: ניר שמול)
סניף הדואר המרכזי ברחובות (צילום: ניר שמול)

השינויים הארגוניים בדואר ישראל ממשיכים להקשות על תושבי רחובות

תאי הדואר בשכונת כפר גבירול הושבתו למשך שישה שבועות, שבהם התושבים לא קיבלו דברי דואר חשובים

פורסם בתאריך: 22.10.17 10:06

-->

סניף הדואר בשכונת כפר גבירול נסגר לפני כחודשיים והועבר לשכונת רחובות ההולנדית הסמוכה, אלא שלדברי תושבי האזור במהלך פרק הזמן הזה הדואר הפסיק להגיע הן לסניף הישן בכפר גבירול והן לסניף ברחובות ההולנדית.

מאיה, תושבת כפר גבירול: "את סניף הדואר בשכונה סגרו לנו והעבירו להולנדית. ביום בהיר אחד החליטו לשלוח בדואר פתקים שמחליפים לכולם תיבות דואר. הבעיה היא שההודעה הזו לא הגיעה לכל דייר ואני באופן אישי בכלל לא קיבלתי פתק כזה. בינתיים החליפו לכולם את המנעולים בתיבות הדואר וכשהגעתי לפני החגים לאסוף דואר הבנתי שהמפתח של התיבה הוחלף. סבבה, עושים שינוי לטובה? זה מקובל, אבל למה לעצור חלוקת דואר במשך חודש וחצי או אפילו חודשיים? למה לא לחלק דואר בזמן הזה בסניף?

גם אין לנו סניף לפנות אליו ואין עם מי לדבר".

שקי דואר שנמצאו בדירתו של החשוד (צילום: דוברות המשטרה)

שקי דואר

 

לאחר החגים, ובתום עיכוב גדול, קיבלו תושבי כפר גבירול מפתחות לתיבות הדואר ברחובות ההולנדית. מאיה: "בשבוע שעבר חילקו את המפתחות החדשים לתיבות. היה תור ארוך ומטורף, אבל אין ברירה אז חיכינו. הלכתי לתיבה החדשה שלי ביום ראשון וכמובן שהיא הייתה ריקה. הלכתי שוב בהמשך השבוע ושוב, תיבה ריקה. רק ביום חמישי, כשהלכתי פעם נוספת, היה סוף סוף דואר. כל הדואר של הגיסים שלי ושל חמי, שגרים גם הם בשכונה, היה אצלי ואני ממש לא מבינה למה. לא זכור לי שהם גרים אצלי".

לדברי מאיה, העיכוב בהגעת דברי הדואר גרם לנזקים: "קיבלתי דואר ישן שכבר פג תוקפו, כולל ועדות רפואיות שהתקיימו בתחילת אוקטובר. איזו חוצפה זו לא לקבל את המכתבים האלו בזמן. בעלי פספס את הוועדות האלה, שהוא מחכה להן כבר המון המון זמן. זה באמת לא בסדר וזה משהו שאי אפשר לעבור עליו בשתיקה. כמובן שאין עם מי לדבר ודואר ישראל שעושה מה שבא לו, מתי שבא לו".

שושנה, המתגוררת ברחוב בן גוריון, סובלת כעת מריחוק תאי הדואר מביתה. "זה ממש לא בסדר השינוי הזה שכפו עלינו", היא אומרת. "אני גרה בבן גוריון ונתנו לי מפתחות לתיבת דואר בסוף העולם. זו ממש חוצפה. שאלתי האם התיבה שלי באותו מקום ואמרו לי 'כן, רק החלפנו מפתחות'. זה ממש לא נכון".

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "חברת דואר ישראל ביצעה בשנה האחרונה שיפורים רבים בעיר רחובות. סוכנות הדואר כפר גבירול נסגרה לפי בקשת סוכן הדואר שהפעיל אותה. בשלב זה, פועל במקום מרכז מסירת חבילות ודברי דואר רשומים, המשרת גם את תושבי רחוב בן גוריון. מרכז המסירה יועתק בקרוב למיקום אחר ואנו פועלים לאתר מרכזים נוספים שישמשו כמרכזי מסירה. בחודש האחרון בוצע ארגון מחדש של תיבות הדואר בכפר גבירול, כאשר התושבים קיבלו הודעות אישיות לתאי הדואר שלהם עשרה ימים לפני ביצוע המהלך, וכן נתלו שלטים גדולים במקום. ניתן לאסוף את המפתחות החדשים לתאי הדואר ממרכז המסירה הממוקם, כאמור, במבנה בו שכנה סוכנות הדואר כפר גבירול. אנו מתנצלים בפני התושבים על אי הנוחות הזמנית וכאמור מעתה ייהנו מקבלת דואר מהירה יותר. יודגש כי דואר ישראל אינה החברה היחידה שמחלקת דברי דואר וחשבונות בעיר רחובות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר