מתחם המזרקות החדש ברחובות, צילום דוברות העירייה
מתחם המזרקות החדש ברחובות, צילום דוברות העירייה

נא לא לשתות: נפתח מתחם המזרקות החדש ברחובות

אלפי ילדים והורים הגיעו לפתיחה החגיגית של המתחם בפארק המייסדים. המתחם יפעל בכל ימות השבוע עד לסוף חודש אוקטובר עם 35 מתזים צבעוניים

פורסם בתאריך: 13.8.23 12:06

-->

עיריית רחובות והחברה העירונית קיימו בחמישי האחרון את אירוע "מתרעננים בפארק" – אירוע בו נפתח לראשונה מתחם המזרקות החדש בפארק המייסדים. על הבמה עלו כוכבי הילדים האהובים דוד חיים ומני ממטרה.

אלפי ילדים והורים הגיעו ליהנות מהחגיגה בפארק שכללה אטרקציות רבות ובהן מתנפחי מים, אקרובטיות, מופע בועות מבדר של דוקטור באבל, סדנת בועות ענק, סדנת הולה הופ, סירה נוסעת, דיג'יי, שחקנים על קביים בתלבושות מרהיבות ואומני בלוני צורות שהכינו בלוני צורות בהתאמה אישית.

 

 

מתחם המזרקות בפארק המייסדים יפעל בכל ימות השבוע בין השעות 09:00-21:00 עד לסוף חודש אוקטובר ובו 35 מתזים צבעוניים. בעירייה הדגישו כי המים במזרקות עוברים תהליכי הכלרה וקירור ולכן לא ראויים לשתייה.

עוד הזכירו בעירייה כי חגיגות הקיץ של רחובות יימשכו עד לסוף חודש אוגוסט עם אירועי נפלאות ליד הבית – אירועי הקיץ בכל השכונות בעיר, סדרת המופעים "שרים לך רחובות", אירועי סוף הקיץ עם האמנים זהבה בן, קובי פרץ, ליאור נרקיס, אלין גולן יובל דמרי, "נורוז", נס וסטילה ("תיק קטן") , עידו בי וליעד מאיר.

בנוסף, בתחילת חודש ספטמבר יתקיים פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים שנדחה מחודש יולי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר