פסטיבל פסלים חיים צילום דוברות העירייה
פסטיבל פסלים חיים צילום דוברות העירייה

פסטיבל פסלים חיים שנדחה בגלל החום יתקיים בתחילת ספטמבר

עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות מזמינות את הציבור ליהנות מעשרות מיצגים מרהיבים של פסלים חיים ומקוריים, אותם יבצעו אמנים מהארץ ומהעולם

פורסם בתאריך: 9.8.23 13:37

-->

הפסטיבל הבינלאומי לפסלים חיים יתקיים ברחובות ברחוב יעקב בעיר, בין התאריכים 4-6 בספטמבר ובמסגרתו יתקיימו גם מיצגים מיוחדים נוספים של מוזיקה ואמנות. הפסטיבל, שתוכנן תחילה לחודש יולי, נדחה בגלל עומס החום הכבד. הוא יתקיים בתאריכים 4-6 בספטמבר בין השעות 21:30-17:30. הכניסה חופשית, הסדרי תנועה וחנייה יפורסמו בקרוב.

מדובר בפסטיבל ה-12 במספר וגם השנה הוא צפוי לארח עשרות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ, שייהנו מאומנות משובחת, אינטראקטיבית ומרהיבה המתאימה לכל גיל. הפסטיבל השנה צפויה חוויה מרהיבה וצבעונית אף יותר כאשר מעל לפסלים המרהיבים וקהל המבקרים תהיה תלויה תפאורת בדים צבעונית וססגונית. מיטב אמנים מהארץ ומהעולם לוקחים חלק בפסטיבל, ולצד עשרות האמנים הישראליים, שחלקם חוזרים שוב עם דמויות חדשות, יארח הפסטיבל שישה אמנים בינלאומיים מהולנד, צ'כיה ופולין. כל הפסלים והמיצגים בפסטיבל – מתחדשים השנה, ואין שום פסל או דמות שהופיעו בפסטיבל אי פעם.

 

השנה צפויה להופיע להקת קצב ותופים בסגנון יפני – "טאיקו לייף", במופע מיוחד לפסטיבל שיגרמו לצופים לחוויה רב חושית מוסיקלית מעוררת השראה לצד אמני אש ותנועה.
במסגרת הפסטיבל יציגו אמנים מהארץ ומהעולם עשרות רבות של דמויות מקוריות וחדשות בעשרות מופעים ססגוניים ומרהיבים. אשתקד פתח הפסטיבל לראשונה מרחב וזמן מיוחד, עם מופעים ונגישות לאנשים עם צרכים מיוחדים. בין המיצגים השנה ישתתף גם מיצג מקורי של אקי"ם. לאור ההצלחה של הפרויקט, גם השנה יהיו הופעות מיוחדות לאוכלוסייה המיוחדת הזו בימים שלישי ורביעי (5-6.9) בשעה 16:45. הודעה מיוחדת על כך לשם רישום מראש  תצא בהמשך.

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות, אמר: "אנו גאים לקיים גם השנה את הפסטיבל שהפך למסורת ולהביא לתושבי רחובות והסביבה אירוע תרבותי ואמנותי בקנה מידה בינלאומי. מדובר באבן שואבת למשפחות רבות מכל רחבי הארץ וכן לאמנים ולצלמים שתופסים בעדשה רגעים קסומים. אנו גאים להנגיש זו השנה השנייה את הפסטיבל גם לאוכלוסיות המיוחדות".

ג'קי בכר, מפיק הפסטיבל, אמר: "הפסטיבל הוא אחד מהפרויקטים האמנותיים החשובים בישראל במרחב הציבורי והוא מחבר בעצם את כולם ללא הבדל דת, גזע ומין. האמנים וכלל העוסקים במלאכת הפסטיבל מתרגשים עד מאוד לפגוש שוב את הקהל הרב, ולהציג את היצירות המופלאות של עולם הפסל החי. אני מצפה לאלפי המבקרים שייהנו מהופעות מגוונות, ססגוניות ושמחות במיוחד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר