אודליה טייץ רודריגז ז"ל (צילום מהפייסבוק) וזירת התאונה (צילום מדא)
אודליה טייץ רודריגז ז"ל (צילום מהפייסבוק) וזירת התאונה (צילום מדא)

אודליה מרחובות, אם לארבעה, נהרגה בתאונה הקטלנית: "הייתה בעלת לב רחב, אמא מסורה"

בתאונה הקשה בכביש 4103 נהרגו קצינת צה"ל ואודליה טייץ רודריגז, בת 43 מרחובות. אחיה כתב בפייסבוק: "התאונה קרתה לאחר שחזרה מבית הספר תל נוף שם הורידה את אחד מבניה, היה אכפת לה שלא ייסחב בתחבורה ציבורית ביום גשום כזה"

פורסם בתאריך: 7.2.23 14:34

-->

טרגדיה גדולה: אודליה טייץ רודריגז, אשת חינוך ואם לארבעה ילדים, היא אחת משתי ההרוגות בתאונה הקטלנית שהייתה אתמול בסמוך לצומת תל נוף. ההרוגה השנייה היא קצינת צה"ל.

"אני לא מאמין שאני כותב את זה. עדיין לא מעכל את המצב", כתב בכאב אחיה של אודליה ז"ל, אהוד טייץ. "אתמול הייתה תאונת דרכים קטלנית בכביש של תל נוף. 2 צעירות נהרגו. ביניהן אחותי הגדולה והאהובה. אני מקווה שהפוסט הזה הוא חלק מחלום רע שעוד רגע אתעורר ממנו ועוד רגע אודליה תבוא לדבר איתי על איזה שטות עם האחיינים האהובים שלי".

התאונה המחרידה התרחשה בכביש בכביש 4103 סמוך לבית אלעזרי, ליד בסיס חיל האוויר. מדובר בכביש מסוכן שמזה שנים ארוכות קיימות לגביו תלונות רבות. אודליה נפגעה אנושות, פונתה לבית החולים ושם למרבה הצער נקבע מותה. בני משפחתה התקשו לעכל את הבשורה המרה.

 

 

האח אהוד כתב עוד: "אחותי הגדולה אודליה הייתה אשת חינוך. בעלת לב רחב, תמיד הייתה שם לכל אחד שצריך אותה. אמא טובה ומסורה שרצתה לתת הכל לילדיה".

באשר לנסיבות התאונה כתב האח: "התאונה קרתה לאחר שחזרה מבית הספר תל נוף אחרי שהורידה את אחד מבניה שאיחר לבית הספר. היה אכפת לה שלא ייסחב בתחבורה ציבורית עד הבית ספר ביום גשום כזה".

אודליה טייץ רודריגז ז"ל הותירה בעל וארבעה בנים.

יהי זכרה ברוך.

מערכת ערים משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר