התאונה הקטלנית ליד בית אלעזרי, צילום רן מנוסיס, תיעוד מבצעי מד"א
התאונה הקטלנית ליד בית אלעזרי, צילום רן מנוסיס, תיעוד מבצעי מד"א

שתי הרוגות בתאונה קטלנית בסמוך לצומת תל נוף

בתאונה היו מעורבים שלושה כלי רכב. מותה של צעירה אחת נקבע בזירת התאונה, מותה של אישה נוספת נקבע בבית החולים קפלן. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה

פורסם בתאריך: 6.2.23 12:28

-->

שתי נשים נהרגו היום בתאונה קטלנית בצומת תל נוף. מותה של צעירה בת 20 נקבע במקום, מותה של צעירה נוספת בת 20 נקבע בבית החולים קפלן. מהמשטרה נמסר כי בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בצומת תל נוף במעורבות שלושה כלי רכב פרטיים. כתוצאה מהתאונה נקבע מותה במקום של אחת המעורבות ושתיים נוספות פונו באורח קשה וקל למרכז הרפואי קפלן, כאמור למרבה הצער, נקבע בבית החולים מותה של צעירה נוספת. עוד נמסר מהמשטרה כי בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

ממד"א נמסר כי בשעה 10:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על תאונת דרכים בכביש 4103 סמוך לבית אלעזרי. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל-3 חובשים ופראמדיקים של מד"א אלצו למרבה הצער לקבוע את מותה של צעירה כבת 20. הצוותים העניקו במקום טיפול ראשוני ופינו לבית החולים קפלן שתי פצועות: צעירה כבת 20 במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית תוך כדי פעולות החייאה ואישה בת 25 במצב קל.

 

חובש רפואת חירום במד"א עדן סיני וחובש בכיר גיל משרקי, סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין שלושה כלי רכב. צעירה כבת 20 נלכדה באחד מכלי הרכב במרכז הכביש כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות ונאלצנו לקבוע את מותה. נהגת רכב נוסף שהיה בשטח פתוח סמוך לכביש נלכדה כשהיא מחוסרת הכרה, היא חולצה תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה, העברנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבה אנוש. נהגת הרכב השלישי, אישה בת 25 שהתהלכה בזירה, פונתה באמבולנס מד"א לבית החולים כשהיא במצב קל".

מהמרכז הרפואי קפלן נמסר: "למרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית הגיעו שתי פצועות מתאונת הדרכים ליד בסיס תל נוף. פצועה אחת הגיעה במצב אנוש, תוך כדי מאמצי החייאה מתקדמים. לצערנו, למרות ניסיונות להמשך החייאה, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. אנו משתתפים בצער המשפחה.

כאמור, בתאונה נהרגו למרבה הצער שתי צעירות, מותה של אחת מהן נקבע בזירת התאונה, מותה של הצעירה הנוספת נקבע למרבה הצער בבית החולים קפלן לאחר מאמצי החייאה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. טובה

    אסון כבד😭כביש מסוכן מאוד היחידי לבסיס לתל נוף ..חייבים שם פס הפרדה…זה לבסיס מלא חיילים נוסעים בו..ויש מלא עקיפות מסוכנות..כביש בלי תאורה בשעות הלילה. חשוך לחלוטין. משתתפת בצער המשפחות, הלב בוכה 2 צעירות שרצו להגיע לבסיס.😭😭😭😭😭😭

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר