הטיפול ביילוד (צילום: המרכז הרפואי קפלן)
הטיפול ביילוד (צילום: המרכז הרפואי קפלן)

קפלן: מאבק על חיי היולדת שמונשמת ומורדמת. חלב אם יישאב ממנה על מנת להאכיל את היילוד שמאושפז בפגייה

במבצע משותף של טיפול נמרץ כללי וצוות הפגייה, ובהתאם לרצון המשפחה, הוחלט לשאוב חלב אם מהיולדת המורדמת על מנת להאכיל את היילוד שמאושפז בפגייה בבידוד

פורסם בתאריך: 16.2.21 09:51

-->

מצבה של היולדת בת ה-39 שמאושפזת בטיפול נמרץ כללי במרכז הרפואי קפלן מוסיף להיות קשה, והיא מורדמת ומונשמת. בינתיים, ממשיך הצוות הרפואי להיאבק על חייה, ובמקביל להעניק את הטיפול המיטבי ליילוד הפג, אשר מאושפז בבידוד בפגיה, הרחק מאמו.

ד"ר כלנית הרשקוביץ שפורן, סגנית מנהלת הפגייה, אמרה: "מרבית התינוקות ליולדות חולות קורונה, שיולדו בדחיפות בשל הידרדרות נשימתית, הם פגים כמו במקרה המדובר. האם עדיין מורדמת ומונשמת והתינוק שוהה בפגייה בבידוד, בנפרד משאר התינוקות ביחידה, עד אשר יקבע סופית שלא נדבק בקורונה. צוות הפגייה נדרש להתמגן בכל פעם שהוא מטפל בפג ועדיין מוצא את הדרך להעניק לו את החום האנושי לו הוא זקוק. בשל החשיבות במתן חלב אם לפגים, בשיתוף צוות טיפול נמרץ אנו פועלים כדי להעניק לו את חלב אמו לו הוא זקוק".

יעל פולישוק, מנהלת הסיעוד בטיפול נמרץ כללי: "נמשיך ונסייע למשפחה בכל מה שנדרש מאיתנו. אנחנו מתכננים להמשיך ולשאוב חלב אם מהיולדת ככל שהמשפחה תרצה, הן על מנת להעניק ליילוד את הטיפול המירבי והן על מנת לאפשר לה המשך הנקה אם תרצה לאחר שמצבה ישתפר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר