טיפול נמרץ בקפלן (צילום: גלעד שעבני שופן)
טיפול נמרץ בקפלן (צילום: גלעד שעבני שופן)

קפלן: יולדת חולת קורונה בת 39 מורדמת ומונשמת

היולדת, שאינה מחוסנת נגד קורונה, עברה הידרדרות מהירה במצבה הנשימתי ובשל כך בוצע ניתוח קיסרי חירום כשהיא בשבוע ה-34 להריונה

פורסם בתאריך: 15.2.21 09:37

-->

במרכז הרפואי קפלן מאושפזת בטיפול נמרץ כללי יולדת חולת קורונה בת 39, מורדמת ומונשמת. היולדת, שאינה מחוסנת נגד קורונה, הגיעה לבית החולים כשהיא מתלוננת על קשיי נשימה. בשל הידרדרות מהירה במצבה הנשימתי החליט הצוות הרפואי ליילד את התינוק וביצע בה קיסרי חירום כשהיא בשבוע ה-34 להריונה.

בנוסף, בבית החולים מאושפזת אישה נוספת, בת 29, חולת קורונה בשבוע ה-13 להריונה, גם היא אינה מחוסנת. בשבוע שעבר הועברה לטיפול נמרץ כללי ובימים האחרונים חל שיפור במצבה, אך היא עדיין מאושפזת במצב קשה.

ד"ר ילנה קישנבסקי, מנהלת טיפול נמרץ כללי: "לצערנו הרב אנחנו נתקלים שוב בנשים בהריון שהקורונה פוגעת בהן באופן קשה. מצבה של היולדת בת ה-39 הדרדר במהירות רבה, ולכן נאלצנו לבצע בה ניתוח קיסרי חירום על מנת שנוכל להמשיך ולטפל בה. היולדת עצמה מונשמת ומורדמת ואנחנו ממשיכים להילחם על חיה. נשים בהריון, בייחוד אלו המצויות בשליש השלישי להריונן, צריכות להתחסן על מנת להקטין את הסיכוי לחלות בקורונה ולאפשר להן להשלים את ההיריון בשלום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


קרדיט צילום:  גלעד שעבני שופן

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר