פורץ גנב שודד (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

בניגוד לשמועות, משטרת רחובות לא סגרה את חקירת "הפורץ המטריד"

בפוסט שהופץ בפייסבוק נטען כי המשטרה סגרה את תיק החקירה בעניינו של הפורץ שהטריד מינית נשים בדירות אליהן נכנס. המשטרה בתגובה: "החקירה עדיין מתנהלת והתיק פתוח"

פורסם בתאריך: 11.9.17 13:55

-->

לפני כשלושה שבועות אירעו שלושה מקרים בהם פורץ שחום עור חדר לבתים פרטיים ברחובות – פעמיים בשכונת מרמורק ופעם אחת בשכונת שיכון סלע הסמוכה. החשוד נכנס לבתים, התקרב למיטה בהן שכבו נשים, ליטף את גופן באיברים מוצנעים וכשהן התעוררו הוא ברח מהמקום. מאחד הבתים הוא אף הצליח לגנוב פריטים אישיים. למחרת המקרים הגיעו אנשי הזיהוי הפלילי של המשטרה שגבו ממצאים וטביעות אצבעות של החשוד.

פורץ סדרתי מטריד את הנשים בדירות אליהן הוא חודר

ביום חמישי שעבר התפרסם בפייסבוק פוסט על ידי בעלת אחת הדירות שנפרצו, לכאורה, לפיו התיק נסגר בין היתר נכתב: "השוטר אומר לנו 'אנחנו יודעים מי הוא ואנחנו מנסים ללכוד אותו ללא הצלחה'. הוא מראה לנו תמונה שלו, שני השכנים מאמתים שאכן בו מדובר, אני מתארת לשוטרת את קלסתר גופו האחורי המדויק, השוטרת מאמתת ואומרת לנו 'זה אותו בחור, הדפוס זהה וגם התיאור'. בינתיים הנבלה מהתל במשטרת רחובות ומכניס לחרדה את כל הסביבה. כרגע הוא פועל בשכונה לידינו וגם שם הוא מבצע את זממו. הבחור הוא פליט אריתראי מוסלמי (בדואי) שאגב, יש לו כבר עבר של עבירות מין (לא ברור למה משאירים נבלה כזאת בארץ). אבל פה הקרקס לא נגמר. אתמול (רביעי) אנחנו מקבלים מכתב ממשטרת רחובות שבו כתוב שתיק התלונה על הפריצה נסגר כי החשוד לא ידוע. אז משטרה יקרה, החשוד מאוד ידוע, אתם פשוט לא יודעים לעשות את העבודה שלכם. תושבי רחובות היקרים שימרו על עצמכם כי המשטרה לא ממש עושה זאת בשבילכם. זה רק עניין של זמן עד שהוא יצליח לאנוס פה מישהו וזה לא משנה לו אם זה איש או אישה ואפילו ילדים וזקנים. וגם אז המשטרה תסגור את התיק בשקר כלשהו של חשוד לא ידוע".

במשטרה הכחישו את הדברים ומסרו בתגובה: "המידע אינו מדויק. החקירה עדיין מתנהלת והתיק פתוח. משטרת ישראל משקיעה מאמצים רבים במאבק נגד עבירות הרכוש וגם במקרה זה לא תשקוט עד להבאת העבריינים לדין".

משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')

משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר