פורץ גנב שודד (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

פורץ סדרתי מטריד מינית את הנשים בדירות אליהן הוא חודר

תושבי שכונת מרמורק ושיכון סלע עוברים לילות של חרדה אחרי שלושה מקרי פריצה והטרדה בדירות קרקע

פורסם בתאריך: 24.8.17 07:00

-->

תושבי שכונת מרמורק ושיכון סלע עוברים לילות של חרדה, בעקבות שלושה מקרים שונים של פריצה לבתים, שכללו גם הטרדה מינית של נשים המתגוררות בהם.

שני מקרים אירעו בשכונת מרמורק, בעוד המקרה הראשון נרשם בשכונת שיכון סלע. מעדויות של המשפחות שנפלו קורבן לפורץ המטריד, עולה כי מדובר באדם כהה עור שפורץ אל בתי קרקע. את זממו הוא מבצע באישון לילה, אז הוא מטייל בין חדרי הבית, נכנס אל תוך חדר השינה של בעלי הבתים, שולח את ידיו לעבר גופן של הנשים ומלטף אותן במקומות מוצנעים.

בשני המקרים האחרונים שאירעו בשכונת מרמורק, התעוררו הנשים בבהלה. בעליהן רדפו אחר הפורץ, אך הוא הצליח לברוח. מהבית הראשון שנפרץ ביום רביעי בשבוע שעבר, ברחוב זרח שעובי, נגנבו פריטים. בדירה השנייה אליה הוא פרץ ביום ראשון לפנות בוקר, ברחוב יגאל יחיא, הוא לא הספיק לגנוב דבר. המקרה הראשון אירע כאמור בשיכון סלע, שם פרץ המטרידן לבית קרקע ומצא בתוכו אישה צעירה. האישה דובבה אותו בשיחה, ניסתה להזעיק משטרה, אך הוא ברח בטרם הגיעו השוטרים למקום.

תושבי שכונת מרמורק אמרו השבוע: "אנו חשים באימה משעות החשיכה. מפחיד לחשוב שגבר זר חודר למרחב הפרטי שלך, ולא אתה ולא המשטרה מצליחים ללכוד אותו. אנחנו תולים תקווה במשטרת ישראל שתעשה הכל ותתפוס את החשוד הנבזה הזה".

יו"ר ועד שכונת מרמורק, אורי צוברי: "שמעתי על המקרים. אני מקווה שהמשטרה תצליח לתפוס אותו ולהחזיר את הביטחון לתושבי השכונה".

במשטרה מסרו: "הוגשה תלונה והיא בטיפול".

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בינתיים כדאי לתגבר את השכונות בסיורים משטרתיים.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר