תמונת מסך שיימינג
צילום מסך מתוך הסרטון הקשה

הילד שצולם מוכה באכזריות נפגש עם ראש העיר: "דורשים לטפל בחומרה"

בפגישה סיפרו הילד והאימו על התחושות הקשות מאז המקרה

פורסם בתאריך: 4.8.20 10:26

-->

יומיים אחרי הסרטון הקשה, שבו צולם מוכה באכזריות על ידי חבורת נערים, נפגש הבוקר (שלישי) הילד שהותקף עם ראש העיר רחמים מלול. הילד הגיע ללשכת ראש העיר יחד עם אימו, לפגישה שבה לקחו חלק גם ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום וסגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ׳.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


הילד ואימו סיפרו על תחושותיהם הקשות, ומלול הביע את תמיכתו, והציע את עזרתו וסיוע מטעם העירייה בכל דבר ועניין. בלום סיפר על הטיפול באירוע מטעם הגורמים הרלוונטיים בעיריית רחובות עוד בטרם פרסום הסרטון.

בתום הפגישה מסר מלול כי "הסרטון שהופץ בתחילת השבוע זעזע מדינה שלימה. הבוקר התרגשתי לפגוש נער צעיר, רגיש ותמים שנקלע לסיטואציה בלתי אפשרית. גורמי העירייה הרלוונטיים מטפלים באירוע עוד טרם פרסום הסרטון, ואני מברך על הטיפול המהיר של משטרת ישראל בחקירת העניין. לא נעבור לסדר היום אחרי מקרים כאלה, ואני דורשים לטפל בהם בחומרה. הסברתי למשפחה כי הם לא לבד. נמשיך ללוות את המשפחה ואת הנער היקר, נסייע בכל הנדרש ונעמוד לצידם".

כפי שפורסם אתמול כאן בערים, המשפחה נפגשה עם נציגי הרווחה בעיר עוד לפני פרסום הסרטון. אימו של הילד סיפרה כי "זה קשה. אני מתמודדת עם זה לבד. יש לי שבעה ילדים והילד שלי שבור מכל מה שקרה. אתמול עבר עליו יום מאוד קשה עם כל הפרסום הזה. הוא היה ממש על הקרשים וקשה היה לראות אותו ככה".

בנוסף, לאחר פרסום הסרטון המשטרה פתחה בחקירה שבמסגרתה נעצר אחד החשודים, בן 15, במעורבות באירוע והיום הוארך מעצרו בשלושה ימים. בנוסף, נעצרו לחקירה ארבעה חשודים נוספים, בגילאי 14-16, והחקירה בעניינם נמשכת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר