תמונת מסך שיימינג
צילום מסך מתוך הסרטון הקשה

אימו של הילד שצולם מוכה באכזריות: "הילד שלי שבור"

תיעוד האלימות הקשה: נעצר נער החשוד בתקיפה ונחקרו ארבעה חשודים במעורבות. אימו של הקורבן, אם לשבעה ילדים, מתארת את ההתמודדות הקשה

פורסם בתאריך: 3.8.20 15:16

-->

"השיימינג שעשו לילד הוא הרבה יותר גרוע. הוא לא רצה שהסרטון יפורסם, בטח לא עם פנים חשופות שלו, אבל הסרטון הופץ ועכשיו הוא מתבייש לצאת מהבית", כך אומרת קרובת משפחה של הילד שהופיע בסרטון האלימות שהופץ אתמול (ראשון) ברחבי הרשת, לאחר שנחשף ברחובות ניוז.

בסרטון המאוד קשה לצפייה מתועדת תקיפה קשה של חמישה נערים שמכים באכזריות ילד בן תשע. בעקבות הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, המשטרה פתחה בחקירה שבמסגרתה אותר הקורבן ונגבתה ממנו עדות. בהמשך נעצר אחד החשודים, בן 15,  במעורבות באירוע והיום הוארך מעצרו בשלושה ימים. בנוסף, נעצרו לחקירה ארבעה חשודים נוספים, בגילאי 14-16, והחקירה בעניינם נמשכת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


"המשפחה בהלם מהתגובות, אנשים שכחו שיש פה ילד, בהתחלה הופץ הסרטון שבו הפנים שלו היו מכוסות, אבל אז הפיצו את הסרטון עם פנים גלויות. עכשיו הוא חושש מהנערים האלה. אנחנו כל הזמן בשיחות איתו, מרגיעים איתו ומסבירים לו שהוא למעשה הקורבן ולא אשם בשום דבר שקרה לו", אומרת קרובת משפחתו של הקורבן, "הוא מקבל אין ספור פניות מאז והחשיפה הזו קשה לו מדי".

אימו של הילד סיפרה למערכת ערים: "זה קשה. אני מתמודדת עם זה לבד. יש לי שבעה ילדים והילד שלי שבור מכל מה שקרה. אתמול עבר עליו יום מאוד קשה עם כל הפרסום הזה. הוא היה ממש על הקרשים וקשה היה לראות אותו ככה. היום הוא כבר מוקף באנשים שאוהבים אותו ואני מקווה שבקרוב הוא יהיה בסדר".

האם מספרת כי מחלקת הרווחה טיפלה בנושא מהרגע שהסרטון נחשף, במוצאי שבת. "הגיע אלינו עובד סוציאלי, שדיבר עם הילד והפנה את הנושא לטיפול משטרתי", מספרת האם. למשפחה פנה גם מ"מ ראש העיר זהר בלום, ששוחח עם הילד ועם אימו, והבטיח שהעירייה תסייע להם.

בנוסף, ראש העיר רחמים מלול, הוציא הודעת גינוי, שבה מסר כי "נחשף סרטון שבו מופיעה אלימות קשה ביותר. זו אינה דרכנו, והמקרה הזה הפוך מהערכים שאנו פועלים להטמיע בקרב בני הנוער בעיר. נפעל בכל דרך על מנת לאתר במי המדובר, ולהביא למיגור אירועים של אלימות בקרב בני נוער".

ממשטרת ישראל שמטפלת במקרה נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה אלימות ומעשי בריונות באשר הם, ובהתאם מיד עם היוודע המקרה המשטרה פתחה בחקירה שעודנה מתנהלת. נמשיך בביצוע כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים במעשה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר