יהודה בילוג
יהודה בילוג

לאחר שגויס הכסף לקבורה: יהודה בן ה-14 יובא היום למנוחות

תושבי העיר ובית הספר בו למד בילוג שטבע למוות, התגייסו לסייע למשפחה במימון עלות הקבורה

פורסם בתאריך: 7.6.20 08:21

עדכון אחרון: 7.6.20 12:20

-->

לאחר שתושבי העיר נרתמו לגייס את הכסף עבור קבורתו, יהודה בילוג בן ה-14 יובא היום (ראשון) למנוחות בשעה 17:00 בבית העלמין באשדוד.

ביום שישי, לאחר יומיים של חיפושים, נמצאה גופתו של הנער יהודה בילוג  בן ה-14 מרחובות, הגופה נמצאה סמוך לקו המים וזוהתה על ידי אזרח שעבר במקום. אבל לאחר שנמצאה הגופה, נותרה סוגיית הקבורה, שכן בילוג לא היה יהודי והוא אמור להיקבר בבית עלמין חילוני, כפי שפורסם כאן ב"ערים". 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


לצד האבל וההתמודדות הקשה, אימו של יהודה ז"ל, ג'וזפין בילוג, נאלצת לממן קבורה פרטית מכיסה. "המשפחה גמורה, תחשוב שהם היו קמים בבוקר מדי יום ועובדים כדי לפרנס את הילד ועכשיו הם קמים לכלום. הם שבורים מזה", אומר מקורב למשפחה. 

אתמול התגייסו בתיכון "דה שליט", הבית ספר בעיר שבו הוא למד לנסות ולעזור כלכלית למשפחה לטובת מימון הקבורה והמצבה, ופתחו תיבת פייבוקס לאיסוף תרומות מתושבי העיר, הגיוס מאושר על ידי הנהגת ההורים של בית הספר "דה שליט" ובברכת העירייה כאשר כל סכום יתקבל בברכה. 

עלות הקבורה בבית עלמין פרטי היא עלות משוערת של 50 אלף שקל ללא הוצאות כמו מצבה והוצאות נלוות נוספות של המשפחה. 

את הכסף אוספים החברים דרך תיבת פייבוקס היעודית שלושה תושבי העיר שאחראים להעביר את הכסף למשפחה. אחד מהם הוא יוני לבי שאמר לערים, כי "האסון שכולנו נחשפנו אליו והדרמה הפרטית של המשפחה דורש מכל אחד מאיתנו התגייסות ועזרה. זה המעט שאנחנו יכולים וצריכים לתת להם בשעה הקשה הזו". 

לפרטים נוספים ניתן לפנות אל – נוית קובה בטלפון 050-2022290, שלומית ברזני בטלפון 050-5571228 או יוני לביא בטלפון 0544906609.  

לתרומות לחצו כאן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר