יהודה בילוג
יהודה בילוג

טרגדיה: אחרי התפילות והחיפושים יהודה בן ה-14 נמצא ללא רוח חיים

אבל ברחובות: במשך יומיים כוחות משטרה ומתנדבים חיפשו אחרי יהודה בילוג שנסחף יחד עם חבריו בים באשדוד. ביום שישי הוא נמצא ללא רוח חיים. "אמא שלו שבורה. רק קוראת בשמו בבכי"

פורסם בתאריך: 6.6.20 20:35

-->

אחרי יומיים של חיפושים, תקוות ותפילות נמצאה אתמול (שישי) גופתו של יהודה בילוג בן ה-14 מרחובות, לאחר שטבע בחוף הים באשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בילוג, נסע ביום רביעי האחרון ביחד עם שלושה מחבריו לחוף הקשתות באשדוד. בשעה 19:30 בערב הם נכנסו למים, כשבמקום לא היו שירותי הצלה. הארבעה נסחפו ואזרח שהיה במקום דיווח על המקרה. שלושה מבני הנוער ניצלו. בילוג נעלם בתוך המים.
במשך יומיים סרקו שירותי ההצלה את חוף הים. כוחות משטרה בליווי של מסוק משטרתי ספינות של חיל הים והשיטור הימי ומאות אזרחים תושבי רחובות ואשדוד השתתפו בחיפושים אחריו. גם סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום הצטרף לחיפושים. ביום שישי בבוקר אותר בילוג, תלמיד דה שליט ובן יחיד לאמו, נמצא ללא רוח חיים.

עם היוודע מותו, העיר כולה הוכתה בתדהמה. "הייתה המון אופטימיות באוויר, כולם קיוו שהוא בכל זאת ניתן יהיה להציל אותו. הטרגדיה הזו נוראית" אומרת ידידת המשפחה, "אמא שלו שבורה, היא לא מדברת עם אף אחד. היא לא מתקשרת, ורק קוראת בשמו בבכי".
"עכשיו נותרה בעיה נוספת. מכיוון שבילוג לא יהודי עדיין לא יודעים איפה הוא ייקבר. בית העלמין בגבעת ברנר שהוא אזרחי, סגור כרגע וזו ממש בעיה", אומר חבר של המשפחה.

ברשתות החברתיות שיתפו חבריו של בילוג מבית הספר את רגשותיהם. אחד מהם כתב כי "יהודה היה חבר טוב שלי, בחור טוב ומקסים שברגע אחד נעלם לנו מהחיים. יהי זכרו ברוך".
זהר בלום כתב :"אני שולח את תנחומי וחיבוק גדול למשפחתו היקרה. הנחתי את גורמי הרווחה והשירות הפסיכולוגי להיות בקשר רציף עם הוריו וחבריו ולהגיש את כל הסיוע הנדרש. בימים הקרובים נחדד במסגרת מוסדות החינוך את נהלי הזהירות בשעות הפנאי, בים ובדרכים".
ראש העיר רחובות רחמים מלול כתב: "עצב גדול עם מציאת גופתו של יהודה בילוג ז״ל, תלמיד קריית החינוך דה שליט. כולנו שולחים תנחומים וחיבוק גדול להוריו ולמשפחתו, ומשתתפים בצערם הגדול. בימים האחרונים ליווינו אותם בחרדה גדולה, ולצערנו החשש הגדול התממש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונה

    לצרוח מכאב , יום עצוב . מקווה שבורא עולם יעזור להם להתגבר על הטרגדיה הנוראית ):

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר